Home Viral “Sorry Tokti Pon Sumbang, Jadi Kalini Kami Pilih The Gadys..”- Netizen

“Sorry Tokti Pon Sumbang, Jadi Kalini Kami Pilih The Gadys..”- Netizen

127
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Hot FM yang memaparkan kemunculan Dato Siti Nurhaliza atau lebih mesra dikenali sebagai Tokti menyanyikan sebuah lagu yang menjadi perhatian ramai pada masa kini iaitu Cintaku Sampai Ke Etophia. Kemerduan penyanyi no 1 itu membuatkan ramai terkejut apabila beliau mengepitkan suaranya dan kurang memuaskan.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Tokti diminta untuk menyanyikan lagu tersebut gara gara satu kumpulan wanita yang baru baru ini menjadi perhatian ramai iaitu The Gadys yang menyanyikan lagu tersebut di sebuah acara di kaca tv. Suara The Gadys dikritik oleh para netizen sehingga menimbulkan pelbagai isu.

Hal ini boleh ditonton di :

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hot FM (@hotfm976)

Berikutan itu, para netizen mula memnuhi ruangan komen dengan pelbagai komen membina. Namun dj hot Fm yang berada di samping Tokti menyatakan untuk tidak menghentam Tokti kerana itu merupakan gurauan semata mata. Apa apa pun ramai terhibur dengan gelagat Tokti di konti Hot FM dan semoga dapat teruskan menghiburkan para peminat di luar sana.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Masa Ni Ada Lagi Muka Asal Dia, Sekarang Terlalu Plastik..”- Netizen
Next article“Saya Dah Tak Mampu Nak Buat Apa Apa, Tapi Kalau Dia Perlukan Mak, Saya Sentiasa Ada..”-Abby Abadi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here