Home Viral “Saya Dah Tak Mampu Nak Buat Apa Apa, Tapi Kalau Dia Perlukan...

“Saya Dah Tak Mampu Nak Buat Apa Apa, Tapi Kalau Dia Perlukan Mak, Saya Sentiasa Ada..”-Abby Abadi

99
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media dengan paparan seorang artis terkenal iaitu Abby Abadi yang meluahkan rasa berkenaan anak permpuannya Marissaa Dania yang kini mejadi perhhatian ramai dengan dakwaan bernikah di Songkhla baru baru ini. Kini digemparkan dengan aksi manja anaknya bersama Aslam dalam memeperagakan sebuah jenama baju di sosial media.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Abby meluahkan bahawa beliau sudah tidak mampu untuk beruat apa apa lagi dan beliau menjelaskan bahawa beliau bertemu dengan anak perempuannya hanya beberapa minggu yang lalu dan anaknya seolah olah ingin melarikan diri dari keluarga. Namun beliau menyatakan bahawa beliau tahu bahawa anaknya berada di keadaan yang selamat di saat ini.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFyjdwY4/

Berikutan itu, beliau juga menjelaskan bahawa jika anaknya mamou berdiri di atas kaki sendiri, beliau hanya mampu berdoa yang terbaik buat anaknya. Jika satu saat anaknya memerlukan dirinya, beliau sedia menerima kembali anaknya dan memaafkan segala khilaf anaknya.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Sorry Tokti Pon Sumbang, Jadi Kalini Kami Pilih The Gadys..”- Netizen
Next article“Saya Dah Cakap Isteri Pertama Untuk Dihargai.. Isteri Kedua Untuk..”- Abang Tesla Sekolahkan Aslam Di Tiktok

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here