Home Viral “Saya Dah Cakap Isteri Pertama Untuk Dihargai.. Isteri Kedua Untuk..”- Abang Tesla...

“Saya Dah Cakap Isteri Pertama Untuk Dihargai.. Isteri Kedua Untuk..”- Abang Tesla Sekolahkan Aslam Di Tiktok

60
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Abang Tesla yang berkonsikan pendapat berkenaan kes Aslam dan Marissa yang mempromosikan satu jenama yang menjadi perhatian ramai. Beliau yang tidak setuju cara Aslam bertindak dengan perkara tersebut akhirnya bersuara berkenaan hal tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Abang Tesla menyatakan bahawa pasangan Aslam dan Marissa tidak matang dan Aslam tidak faham erti poligami. Berikutan itu, Abang Tesla juga pernah berpesan suatu ketika sahulu sewaktu beliau berkahwin dengan isteri kedua beliau, beliau menyatakan isteri pertama adalah untuk dihargai.

Hal ini boleh ditonton di :

https://vt.tiktok.com/ZSFyDa6Xb/

Berikutan itu, para peminat Abang Tesla mula memnuhi ruangan komen dan mnyokong kenyataan Abang Tesla. Apa apa pun Abang Tesla menyatakan untuk mendoakan yang terbaik baut mereka dan berharap agar mereka dapat menyelsaikan hal tersbut dengan baik di waktu yang akan datang..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Dah Tak Mampu Nak Buat Apa Apa, Tapi Kalau Dia Perlukan Mak, Saya Sentiasa Ada..”-Abby Abadi
Next article“Saya Mungkin Akan Kawin Lagi Sebab..”-Shaheizy Sam

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here