Home Viral “Saya Mungkin Akan Kawin Lagi Sebab..”-Shaheizy Sam

“Saya Mungkin Akan Kawin Lagi Sebab..”-Shaheizy Sam

84
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Shaheizy Sam bersama isterinya iaitu Syatilla Melvin yang bergurau senda bersama. klip tersebut menjadi perhatian aabila isterinya bertanyakan soalan hendap untuknya dan meraih perhatian para peminat mereka dengan lawak yang cukup menggelikan hati.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Syatilla bertanyakan jika beliau tidak berjodoh dengan suaminya, ssiapakan yang suaminya akan bernikah dan Sam hanya menjawab bahawa beliau sangat berminat dengan Liv Tyler. Namun Tila yang sering memerangkap suaminya dengan soalan hendap iaitu jika beliau sudah tiada,adakah Sam akan berkahwin lagi?

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, Sam terdiam berfikirkan soalan itu dan menjawab soalan itu dengan menyatakana mungkin akan berkahwin lagi sebab anak anak perlu dijaga. Hal ini membuatkan para peminat geli hati mendengar jawapan tersebut. Apa apa pun semoga hubungan suami isteri tersebut terus kekal hingga ke akhir..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Dah Cakap Isteri Pertama Untuk Dihargai.. Isteri Kedua Untuk..”- Abang Tesla Sekolahkan Aslam Di Tiktok
Next article“Mereka Memang Kerap Bersama..”- Adik Ipar Bella Astillah Sahkan Alif Aziz Ditangkap Khalwat

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here