Home Viral “Mereka Memang Kerap Bersama..”- Adik Ipar Bella Astillah Sahkan Alif Aziz Ditangkap...

“Mereka Memang Kerap Bersama..”- Adik Ipar Bella Astillah Sahkan Alif Aziz Ditangkap Khalwat

125
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari media yang memaparkan kenyataan dari pihak Bella Astillah yang mengesahkan bahawa Aliff Aziz kini ditangkap khalwat bersama seorang pelakon wanita terkenal di sebuah kondo mewah. Hal ini menjadi perhatian apabila Bella Astilaah tiba di pejabat agama pada jam 2:40 pagi tadi.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, adik bella iaitu Didi Astillah mengesahkan perkara tersebut dan beliau meminta untuk memberi ruang kepada kakaknya yang masih terkejut dengan apa yang sedang berlaku ketika itu. Bukan itu sahaja keluarga Bella mengakui bahwa hubungan abang iparnya dan pelakon wanita itu sudah lama diketahui oleh mereka dan mereka masih memilih untuk tidak masuk campur.

Hal ini boleh ditonton di :


Berikutan itu, mengikut daripada info yang diterima, pelakon wanita terbabit difahamkan sedang sibuk melakukan penggambaran drama bersama pada ketika ini. Apa apa pun semoga hal tersebut dapat diselesaikan dengan baik dari pihak mereka.

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Saya Mungkin Akan Kawin Lagi Sebab..”-Shaheizy Sam
Next articleKesian Ruhainies.. Nama Kena Petik Berkhalwat Dengan Suami Orang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here