Home Petua Tips “13 Tahun Dah Kami Bersama” – Mawi Cerita Perkara Sebenar D4kwaan Rumah...

“13 Tahun Dah Kami Bersama” – Mawi Cerita Perkara Sebenar D4kwaan Rumah T4ngga Berg0lak Hanya Diseb4bkan…

59
0

Penyanyi dan penyampai radio Mawi tampil men4fikan dakw4an sesetengah pihak kon0nnya hubungan dia dan isteri Ekin sedang beret4kkan.

Menurut Mawiatau nama sebenarnyaAsmawi Ani, 41, isv berkenaan terc3tus susulan ketiadaan Ekin ketika majlis pelancaran filem Hantu Kuat Ketawa yang berlangsung di ibu kota baru-baru ini.

Jelas Mawi, kesemua itu tidak benar dan keti4daan Ekin pada majlis tersebut bukanlah disebabkan mereka berg4duh.

“Masa kami buat sidang media filem ‘H4ntu Kuat Ket4wa’, isteri saya tak dapat hadir atas sebab tertentu. Masa itu Ekin di Johor Bahru.

“Bukan sebab kami g4duh dan sebagainya,” katanya.

Tambahnya, dia berharap 1su berkenaan tidak dipanjang-panjangkan.

“Alhamdulillah 13 tahun dah kami bersama. Semalam baru je kami keluar berd3ndut sambil makan aiskrim mangkuk.

“I Love my ‘Masyhur Sang Sakti,” tulisnya di satu hantaran di Instagram, semalam.

Sekadar info, Ekin sebelum ini akui mengalami tekanan dan mental breakdown apabila diajukan soalan mengenai rumah tangga mereka.

“Bagi sahabat-sahabat yang ramai bertanya kenapa Ekin awak ok ke tak?? terima kasih bebanyak ok.

“Cerita dia yang buat Ekin str3ss dan m3ntal breakdown tu bila ramai yang DM dan tanya ‘kenapa tak nampak ekin kt majlis pelancaran H4ntu Kuat Ketawa aritu?? ada mas4lah rumaht4ngga ke?? dah tak sef4haman dgn mawi ke?? ga4do ke? cer4i ke?? Allahuakbar,” maklum Ekin menerusi hantaran video di Instagram.

Terus menerus diasak dengan pertanyaan mengenai hubungan rumah tangganya dengan Mawi, Ekin Rahmat mengakui em0sinya terg4nggu serta mengalami ment4l ‘breakdown’.

Ramai yang menghantar pesanan bertanyakan kead4an Ekin seolah-olah mahligai yang dibin4 bersama Mawi itu sedang dil4nda mas4lah.

“Terima kasih kepada yang sudah bertanya sama ada saya okey atau pun tidak. Apa yang membuatkan saya str3ss adalah soalan yang mereka 4jukan.

“Mereka tanya kenapa tak nampak saya di pelancaran itu. Adakah kerana rumah t4ngga ada masal4h atau sudah tidak sefahaman atau berg4duh atau kerana kami sudah berc3rai. Allahuakbar,” katanya menerusi Instagram.

Menjawab segala persoalan, isteri kepada penyanyi dan penyampai radio itu menjelaskan mereka berada di Johor Bahru sedang menjalani kuarantin.

“Anak-anak pos1tif cvdl9 dan kami ‘terper4ngkap” di Johor Bahru. Sudahlah str3ss menjaga anak-anak yang merag4m s4kit, Tetapi, majlis yang sudah dirancang itu perlu diteruskan.

Komen Netizen:

“Bila kata fitn4h datang, sesukanya bercakap tanpa si4sat, lagi tambah tertekan. Saya mohon, kepada yang bertanya seperti itu, berhentilah kerana ia menyebabkan saya str3s,” katanya.

Ekin dan Mawi mendirikan rumah tangga pada 20 Disember 2008 dan dikurniakan seorang anak perempuan, Cahaya Malaika.

Sumber:Trending Sangat

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous articleSelepas Makbulnya Doa Orang Yang Ter4ni4ya, Hiday4h Lakukan Sedek4h Di Surau
Next articleMuncul tiba-tiba di majlis kahwin, jadi punc4 pengantin ‘tump4h air’ mata di pelamin… sampaikan BFF terp4ksa suruh berh3nti men4ngis

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here