Home Petua Tips 16 Tahun Berpis4h Selepas Ibu Bapa Berc3rai, Pert3muan Dua Ber4nak Und4ng Seb4k...

16 Tahun Berpis4h Selepas Ibu Bapa Berc3rai, Pert3muan Dua Ber4nak Und4ng Seb4k Netizen

88
0

Penantian rindu selama 16 tahun bagi seorang anak lelaki terhadap ibu tersayang akhirnya terjawab selepas mereka kembali disatukan selepas usaha pencarian dilakukan.

Video sebak yang dikongsikan oleh pempengaruh dikenali sebagai Adrian di laman TikTok telah mendapat lebih 64 juta tontonan.

Penantian selama 16 tahun

Menerusi video dikongsi, memaparkan seorang pemuda dari Indonesia yang gigih mencari ibu tersayang dengan bertanyakan kepada penduduk setempat mengenai alamat rumah ibunya. Selepas mendapat informasi daripada penduduk setempat, pemuda ini terus ke lokasi yang diberikan dan rezeki ternyata berpihak kepadanya serta berjaya berjumpa dengan ibu tersayang.

Momen di mana aku mencari alamat mamaku setelah 16 tahun berpisah dengannya.

Apa yang lebih menyedihkan lagi, apabila mereka berpelukan antara satu sama lain dan men4ngis teresak-esak berikutan gagal menahan seb4k. Pemuda ini pada masa yang sama turut memanjatkan rasa syukur kepada Allah S.W.T. berikutan dapat dipertemukan semula dengan ibunya.

Video:

Video:

Video:

Ujar pemilik video ini, dia telah berpisah dengan ibunya semasa berusia empat tahun selepas ibu bapanya bercerai sebelum dibawa tinggal bersama bapanya. Jelasnya lagi, selepas perpisahan tersebut dia sama sekali tidak berjumpa dengan ibunya sehinggalah dia berusia 20 tahun.

Difahamkan, proses pencarian tersebut memakan masa beberapa hari sebelum pemuda ini berjaya menjumpai ibunya. Menerusi ruangan komen, rata-rata netizen sebak melihat video tersebut dan sempat menitipkan doa buat mereka berdua.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :www.sinarviral.kini.blog

Previous articleLu4han Erra Fazira Terpis4h Dengan Anak! Inilah Dia Cerita Diseb4lik Pencer4ian Dia!
Next article“Dari Dulu Sampai Sekarang Tok Ti Tersangat & Terpaling Comel…,” – Puji Elly Mazlein Pada Siti Nurhaliza

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here