Home Petua Tips 5 Selebriti Popular Ini Terima Kehadiran ‘Orang Baharu’ Dalam Keluarga Pada 22.2.22

5 Selebriti Popular Ini Terima Kehadiran ‘Orang Baharu’ Dalam Keluarga Pada 22.2.22

52
0

22 Februari 2022 (22.2.22) merupakan tarikh yang cukup unik pada tahun ini apabila ia dikatakan hanya akan muncul seterusnya pada 200 tahun akan datang.

Dalam pada itu, selebriti-selebriti popular ini juga secara kebetulan dan ada diantara mereka yang memilih tarikh ini untuk menerima kehadiran orang baharu dalam keluarga mereka.

Ernie Zakri

Penyanyi popular Ernie Zakri selamat melahirkan cahaya mata perempuan di sebuah pusat perubatan di ibu negara pada pukul 10.14 pagi Selasa.Menerusi sebuah hantaran di Instagram Ernie atau nama sebenarnya Nur Ernie Shahirah Zakri, 30, bersyukur dengan kehadiran cahaya mata sulung mereka selain memohon doa buat mereka berdua.

“Syukur Alhamdulillah. Cinta hati daddy dan ibu telah selamat dilahirkan pada 22 Februari 2022 pada pukul 10.14 pagi tadi. Doakan kesihatan kami berdua,” tulis Ernie ringkas.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @erniezakri


Jamal Abdillah

Tarikh 22 Februari 2022 menjadi ‘saksi’ buat penyanyi lagenda Datuk Jamal Abdillah,63 tahun untuk menerima kehadiran cahaya mata kelima, Iskandar Rayyan Yamani.


Isteri Jamal, Datin Zai Izzati Khiruddin, 27 selamat melahirkan bayi seberat 2.84 kilogram itu menerusi kaedah pembed4han di sebuah hospital swasta di Shah Alam pada pukul 2.27 petang Selasa.

Kaka Azraff

Penyanyi Kaka Azraff berkongsi khabar gembira apabila telah melahirkan anak kedua nya pada tarikh yang cukup cantik, 22 Februari 2022 (22.02.22).

 

View this post on Instagram

 

A post shared by K A (@kakaazraff)


Menerusi laman Twitter nya, Kaka atau nama sebenarnya Nor Atiqa Noor Azraff, 33 meluahkan rasa syukur setelah selamat melahirkan bayi lelaki kedua pada pukul 12.05 tengah malam Isnin di sebuah pusat perubatan di Kuala Lumpur.

Didie Alias

Pelakon popular memanjatkan rasa syukur setelah menimang cucu yang ketiga pada 22 Februari 2022. Menerusi hantaran di Instagram, Didie turut berkongsi foto cucu nya selain mengucapkan tahniah buat anaknya, Nurdinie Redzuan dan suami, Hanif Lutfi atas kelahiran bayi tersebu

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Didie Alias (@ladydidiemsia)


“Syukur Alhamdullillah. Cucu Nanny yang ketiga selamat dilahirkan Amin Ya RabbalAlamin

Congrats @dinierdzn & @haniflutfi” tulis Didie

Kris Dayanti

Penyanyi popular Indonesia, Krisdayanti menimang cucu pertama apabila anak perempuannya, Aurel Hermansyah selamat melahirkan bayi perempuan secara pembed4han di Rumah sak1t Bunda, Jakarta.


Teruja dengan kelahiran bayi itu, Kris turut menyiar semula video dimuat naik menantunya, Atta Halilintar yang menunjukkan gambar jari jemari comel bayi yang digelar sebagai Baby A.

Sumber : Murai

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.mediamalaysia.cc/

Previous articleHail Amir Sebenarnya Bapa Hael Husaini! Rupanya Betul Jangk4an Ramai?
Next article“Yang Cakap Saya Dah Arw4h Tu…, – Disangka Men1ngg4l Dvnia, Ini Respon Arin Raja Lawak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here