Home Petua Tips 6 Tahun Jadi Ibu Tunggal, Oktovia Manrose Sah Bergelar Isteri Bekas Pemain...

6 Tahun Jadi Ibu Tunggal, Oktovia Manrose Sah Bergelar Isteri Bekas Pemain Bola Sepak MU

76
0

Hanya dengan sekali lafaz, pelakon Oktovia Manrose sah bergelar isteri kepada bekas pemain bola sepak, Mohamad Khairul Efsan Mdisa.

Wang hantaran r4hsia

Menerusi laporan Kosmo, Oktovia dan Khairul Efsan disatukan sebagai pasangan suami isteri dalam satu majlis akad nikah yang diadakan di Magica Quill Ballroom, Quill City Mall sekitar pvkul9.30 malam, semalam.

Pasangan ini dinikahkan oleh bapa pengantin perempuan yang juga penyanyi dangdut popular, Iwan Syahman disaksikan jurunikah, Ustaz Mohamad Fairuz Saderi.

Pada majlis bertemakan dalam taman itu, Khairul Efsan menyerahkan mas kahwin sebanyak RM80. Bagaimanapun, jumlah wang hantaran dir4hsiakan.

Oktovia atau nama sebenarnya, Wan Syamira Putri Oktovia Wan Syahman, menerima lima dulang hantaran berbalas tiga daripada pihak pengantin lelaki. Untuk pengetahuan semua, Efsan merupakan bekas pemain bola untuk kumpulan Melaka United.

Antara rakan artis yang dilihat menghadiri majlis persandingan tersebut ialah Lufya. Pelakon ini sempat memuat naik satu video di mana Oktovia kelihatan sedang berjalan masuk ke dalam dewan.

Menurut Lufya, Oktivia kelihatan sangat cantik di hari bahagianya itu. Menerusi pemerhatian pihak OhBulan! Iwan Syahman turut melakukan persembahan di majlis persandingan anaknya itu.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Lufya (@lufyalaana)


Terdahulu, Oktovia pernah mendirikan rumah tangga dengan lelaki bernama Mohd. Izat Abdul Rahman pada 2011 namun, mereka berc3rai empat tahun selepas itu. Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang anak lelaki yang kini berusia 9 tahun bernama Muhammad Rayyan Zulkarnain.

Komen netizen:

Sumber: Oh Bulan

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Saya Rasa Bahagia Dengan Cara Sebegini,” – Tak Sorok Wajah Anak, Elly Mazlein Selesa Tidak Terlalu Terbuka Kongsi Di Media Sosial
Next articlePelamin Uyaina Arshad Hanyut Dibawa Banjir, Tiket Kapal Terbang Ke Eropah ‘Burn’ – ‘Kami Berdua Saling Ketawa Mengenangkan Pelbagai Drama’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here