Home Petua Tips “Mira Filzah Taklah Terlalu Lawa, Tapi Kenapa Hype Sangat?” Netizen Pertikai, Buat...

“Mira Filzah Taklah Terlalu Lawa, Tapi Kenapa Hype Sangat?” Netizen Pertikai, Buat Ramai Hairan,Rupanya Ada Sebab Lelaki Suka Mcm Mira

355
0

Itu antara pendapat netizen di Twitter. Mira Filzah menurutnya memiliki kecantikan yang sederhana tetapi anehnya sentiasa mendapat liputan media.

Pandangannya dipersetujui oleh netizen wanita yang menyatakan lebih ramai artis lebih cantik dari Mira tetapi tidaklah mendapat ‘hype’ sebegitu.

Tetapi ia pula dipatahkan oleh hujah netizen lelaki yang menegaskan Mira manis serta mempunyai pembawakan diri yang baik.

Tidak terkinja-kinja, tidak menjerit-jerit, pendek kata bersopan. Ini kerana ramai wanita yang cantik tetapi pembawaan diri entah apa-apa. Dan ciri-ciri ini lah yang disukai lelaki.

Malahan ada pula yang menyamakan aura Mira Filzah dengan penyanyi nombor 1 negara, Siti Nurhaliza diawal kemunculannya yang juga lemah lembut dan menarik hati.

Dek kerana cerita ini dibuka, ramai pula yang membuat jenaka mengenai ustazah tadika ini.

Apa pun, Mira Filzah mempunyai pesona tersendiri. Tidak hairanlah dia memenangi Bintang Paling Popular ABPBH32 tahun lalu.

Malahan rezekinya juga semakin murah biarpun terlalu ‘basic’. Jadi kata-kata itu berbaur cemburu atau apa?

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : Cari

Previous article‘Saya Anggap Seolah Olah Mereka Ibu Bapa Saya’ Tvlar Pemandu Bas Gend0ng Lelaki Warga Em4s Jadi Perhatian
Next articleDatin Shahida b0ngkarkan screenshot wassap yg dihantar DS Aliff Syukri buat warganet terkedu

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here