Home Petua Tips “Jangan Main Kat Luar Tau” – Video Nenek Bercakap Dengan Si Bulus...

“Jangan Main Kat Luar Tau” – Video Nenek Bercakap Dengan Si Bulus Cvri Tumpuan

70
0

Kucing sememangnya merupakan haiwan peliharaan yang paling disayangi oleh manusia. Kawan rapat yang membuatkan kita tidak pernah bosan dengan mereka. Karenah mereka yang memang tidak terjangka itu membuatkan sesiapa juga tercuit hati.

Selalunya si bulus ini menjadi kesayangan oleh warga tua kerana mereka yang lebih berusia suka memelihara kucing kerana mungkin kesunyian atau memang suka menjaga kucing kerana kecomelan dan telatah mereka yang manja dan comel.

Sebuah video telah tular di aplikasi Tiktok apabila video itu telah memaparkan seorang nenek yang mengendong seekor kucing seperti mengendong bayi. Comel pula nampak nenek yang melayan kucingnya sama seperti melayan cucunya.

Bukan sahaja digendongnya si bulus itu tetapi nenek juga sempat bertanya samada sudah makan atau belum dan juga menasihati si bulus itu agar jangan merayau-rayau di luar rumah dan berg4duh dengan kucing lain sehingga ceder4kan dirinya.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang meninggalkan komen “comel” kerana nenek sayangkan si bulus itu seperti anak cucu sendiri dan ada juga yang berkongsi mempunyai pengalaman yang sama yang mana ahli keluarga mereka juga begitu.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok raifazulkifli

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous article“10 Malam Terakhir Ramadan…” – Fouziah Gous, Suami Berangkat Tunai Umrah
Next article“Saya Beritahu Haris, Suka Nama ‘Bilal’,” – Neelofa Cerita Proses Pilih Nama Anak Sulung

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here