Home Petua Tips ‘Maaf sahaja tak cukup..’ – Patutlah 12 Hari Tak Balik Rumah, Rupanya...

‘Maaf sahaja tak cukup..’ – Patutlah 12 Hari Tak Balik Rumah, Rupanya Suami Pergi Honeymoon Dengan Isteri Baru

76
0

Sudah menjadi lumrah, setiap pasangan suami isteri pasti akan men3mpuh dan melalui pelbagai f4sa uji4n dalam berumah tangga. Itulah yang dilalui oleh seorang wanita ini, Mommy ASF apabila mendapat tahu bahawa suaminya berlaku cvrang bersama wanita lain.

Foto: Mommy ASF dan anak-anak (Liputan6)

Untuk pengetahuan semua, drama Layangan Putus sebenarnya adalah kisah sebenar yang diadaptasi daripada sebuah novel yang ditulis Mommy ASF. Menurut wanita ini, dia dan suami telah mendirikan rumah tangga selama 14 tahun dan hubungan mereka berada dalam keadaan baik-baik sahaja. Hasil daripada perkahwinan, mereka dikurniakan lima orang cahaya mata. Tetapi anak terakhir mereka disahkan meningg4l dunia ketika masih dalam k4ndungan.

Bercerita kembali kisah sil4m yang dilaluinya dahulu, Mommy ASF memaklumkan segalanya bermula pada 12 Februari 2018 selepas si suami tiba-tiba menghil4ngkan diri selama 12 hari. Tetapi apa yang pel1knya, lelaki itu keluar rumah dengan membawa passport bersamanya.

Mommy ASF kemudian cuba menghubungi si suami dengan menghantar pesanan ringkas bahkan mengirim suara si anak tetapi sayangnya tiada sebarang respon yang diterima. Pada keesokan harinya, dia sekali lagi menghubungi si suami, akhirnya lelaki itu menjawab panggilan tersebut dan mendkwa dia mempunyai urusan kerja di Jakarta.

Mommy ASF kemudian memberitahu bahawa dia juga ingin ke Jakarta tetapi dih4lang oleh si suami. Selepas 12 hari berlalu, akhirnya lelaki itu pulang ke rumah dan mereka menjalani kehidupan seperti biasa. Tetapi siapa s4ngka, setahun kemudian segala-galanya terb0ngkar.

Mommy ASF memberanikan diri dengan memeriksa telefon bimbit suaminya tanpa kebenaran dan alangkah terkejvtnya apabila dia melihat ratusan gambar si suami bersama wanita lain. Rupa-rupanya sepanjang 12 hari si suami ‘menghilangkan diri’, dia sebenarnya pergi berbulan madu bersama isteri mudanya di Cappadocia, Turki yang juga merupakan tempat impian Mommy ASF.

Saya mar4h dan ger4m. Saya rasa dikh1anati. Maaf daripada Mas Arif, ia tidak cukup untuk menenangkan saya. Ya Rabb, maafkan saya.

Perbuatan si suami yang bernikah secara senyap-senyap akhirnya membuatkan Mommy ASF nek4d memfailkan pencera1an pada 19 September 2019. Tetapi wanita ini langsung tidak menyimpan dendam kerana memikirkan anak-anak yang masih memerlukan kasih sayang seorang bapa untuk kehidupan masa hadapan.

Sumber: PopmamaKompas

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.klmenjeritvideo.dnq.news/

Previous articleZizi Kirana tak sabar civm tangan suami di pagi raya, tapi takut nak balik rumah mentua
Next articleKita Hampir ‘Kehil4ngan’ Azizulhasni

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here