Home Petua Tips Aafiyah bercakap Melayu & English ikut situasi dipuji netizen

Aafiyah bercakap Melayu & English ikut situasi dipuji netizen

68
0

Siti Aafiyah merupakan anak sulung kepada penyanyi nombor satu negara iaitu Datuk Seri Siti Nurhaliza yang mana, si cilik ini juga tidak terkecuali daripada mendapat perhatian peminat ibunya itu di beberapa negara.

Aafiyah

Seperti anak selebriti yang lain, Siti Aafiyah juga si cilik yang begitu pandai sehingga mempunyai peminat tersendiri yang mana menerusi satu rakaman video yang dikongsikan ini menyebabkan dia menjadi perhatian buat warga TikTok.

Menerusi dua rakaman yang disatukan ini menunjukkan Aafiyah begitu pandai menggunakan bahasa Melayu dan English mengikut situasi lalu puteri kesayangan Datuk Seri Siti Nurhaliza atau turut mesra disapa Tokti ini menjadi bualan ramai.

Mana tidaknya, menerusi rakaman pertama menunjukkan Aafiyah bersama Bonda Hetty Koes Endang sedang berbicara dan dia begitu pandai bercakap dengan penyanyi terkenal dari Indonesia itu.

Manakala video kedua pula menunjukkan Aafiyah bercakap dalam bahasa English pula selepas ibunya, Tokti berbual bersama dalam satu bilik yang dihiasi barbie.

Netizen bagaimanapun diruang komen memberikan pujian dengan kepandaian Aafiyah menggunakan dua bahasa itu mengikut situasi disamping netizen juga teruja pertama kali mendengarkan Aafiyah bercakap English.

“Cute suara… baru pertama kali dengar dia cakap omputeh”

Aafiyah

“Comelnyaa…”

IMG_20220117_090400

“Wow English dia baguslah…”

IMG_20220117_090417

“Aku pertama kali dengar dia cakap orang puteh macam wowww…”

Aafiyah

Tunggu dulu, anda pasti tidak ingin ketinggalan untuk baca kisah-kisah yang disediakan menarik ini di bawah seperti berikut:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.slambermedia.bbn.my/

Previous articleKisahnya guru tadika tersil4p panggil ‘kakak’, budak lelaki terp4ksa korb4nkan rambut hampir 4 tahun… apa jadi di kedai gunting tak dijangka
Next article“Indah Khabar Dari Rupa..”- Mawar Karim Melu4hkan Rasa Kecew4, Namun Ditujukan Kepada Siapa?..

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here