Home Petua Tips “Abang Mamuiiii Dok Ada..”- Sharnaaz Ahmad Nak ‘Ayat’ Wafariena, Komen Di IG...

“Abang Mamuiiii Dok Ada..”- Sharnaaz Ahmad Nak ‘Ayat’ Wafariena, Komen Di IG Wafariena Jadi Perhatian Ramai

116
0

 

Selepas membuai emosi para penonton setia slot Akasia TV3, Drama 7 Hari Mencintaiku 3 akhirnya melabuhkan tirai dengan episod terakhir bersiaran beberapa hari lepas. Akhirnya peleraian bagi drama ini memaparkan kegembiraan keluarga besar Pak Samad apabila anak menantu hidup harmoni dan saling menyedari kesilapan masing-masing.

Setiap watak yg ada berjaya dihidupkan oleh pelakon2 yang dipilih. Salah satu watak yang menjadi bualan adalah watak Nurul yg dipegang oleh Wafariena. Babak terakhir Nurul yang dibantai oleh Mak Leha telah membuatkan penonton berpuas hati. Namun lain pula jadinya apabila sedutan itu dikongsi oleh Wafariena menerusi laman sosial instagramnya.

Pelakon Sharnaaz Ahmad turut meninggalkan komen menerusi perkongsian Wafa yang menarik perhatian netizen apabila ada yg mengatakan Sharnaaz cuba meng ‘ayat’ Wafa. Pelbagai respon yang diberikan oleh warga maya terhadap komen Sharnaaz itu sehingga ada yang menyokong tindakannya. Lebih-lebih lagi kerana kedua-dua pelakon itu merupakan anak jati Pulau Pinang.

Lihat posting tersebut di bawah:

 

View this post on Instagram

 

A post shared by (@wafarienaroslan)


Tangkap layar di bawah:

Lihat pula komen netizen:

Sumber: Ig Wafariena

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : www.vv.cappucinnolatte.com

Previous article“Sepatunya Due Date 31/5, Last Check 20/5 Tetapi Tiba-Tiba Hari Check Up Dia Nak Keluar Terus!,” – Anzalna
Next article‘Bukan B4by Bump Tapi Lem4k’ – Isteri Haqiem Rusli Ded4h Berat Badan Naik 9 Kg, Tak Akan Sembunyi Terutama Dengan ‘Qiemilio’

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here