Home Petua Tips “Abang sado…”- Video Zul Ariffin berpakaian Bollywood pula kembali viral

“Abang sado…”- Video Zul Ariffin berpakaian Bollywood pula kembali viral

83
0

Nampaknya selepas perkongsian pelakon jelita, Ruhainies diruangan Instagram peribadinya membuatkan ramai tertanya-tanya siapakah individu lelaki yang turut kelihatan bersamanya ini. Namun begitu, ramai pula yang berteka-teki dengan mendakwa lelaki tersebut adalah pelakon, Zul Ariffin.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ruhainies7


Walau bagaimanapun, terdapat pula satu perkongsian video yang memaparkan kecantikan Ruhainies mengayakan busana lengkap ala-ala Bollywood ini dimana hashtag one step closer turut disertakan.

Meskipun begitu, ramai yang mendoakan terbaik buat Ruhainies jika itu merupakan teaser video berita bahagia daripadanya yang seolah-olah membawa maksud bakal menamatkan zaman bujang.

Walaupun ada juga yang berpendapat sebaliknya namun individu lelaki misteri yang turut berada dalam video tersebut nampaknya menjadi perbualan hebat di aplikasi, TikTok.

Malah satu rakaman yang memaparkan Zul Ariffin berpakaian ala-ala Bollywood yang dikongsikan menerusi aplikasi, TikTok sebelum ini pula tidak semena-mena kembali viral dan turut mencuri tumpuan ramai.

Ruangan komen video Zul Ariffin berpakaian ala-ala Bollywood yang kembali viral itu bagaimanapun dibualkan oleh netizen yang meninggalkan pelbagai pandangan masing-masing.

“Kalau betul dengan Ruhainies ok la nampak manja sangat…”

 

“Depa berlakon ja tu, citer one step closer”

 

“Last week tak silap…”

“Abang sado berjaya dilembutkan dengan Kuch Kuch Hota Hai”

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber : https://himpunanceritalawak.com/

 

 

Previous article“Rumah Saya Bayar, Barang Ment4h Saya Beli, Takkan Suami Kena Belajar Masak?”- Ramai Beng4ng Haris Ismail Beri Tip Rumah Tangga
Next article“Balik Kampung Dan Bawa Trofi Untuk Tatapan Mak Ayah!,” – Marsha Milan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here