Home Petua Tips “Aduhhh dah mandi nak pakai baju ni pulak” – Sampai ‘Surrender’ Jep...

“Aduhhh dah mandi nak pakai baju ni pulak” – Sampai ‘Surrender’ Jep Kena BuIi dengan Anak Sendiri

60
0

Pelawak dan penyampai radio, Jep Sepahtu merupakan pelawak yang terkenal di tanah air kita, Jep menamatkan zaman bujangnya bersama Sariyanti dan dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu anak lelaki dan perempuan.

Untuk makluman, Sariyanti mendirikan rumah tangga dengan Jep Sepahtu pada Februari 2017 dan dikurniakan dua cahaya mata iaitu Dariya Inara, 3, dan Muhammad Khidir kini berusia lapan bulan. Sari turut mempunyai dua anak lelaki iaitu Barr Al Aliy dan Baasit Al Haq hasil perkahwinan terdahulu.

Terkini, sebuah video telah dikongsikan oleh Jep yang memaparkan anak perempuannnya iaitu Dariya Inara yang sudah pandai melaram memakai pakaian seperti ala-ala princess. Jep telah memuatnaik video tersebut di laman instagram miliknya.

Selain memuji kecomelan Dariya Inara yang memakai baju princess itu, kapsyen Jep Sepahtu di bahagian video itu juga membuatkan ramai geli hati, “Aduhh dah mandi nak pakai baju ni pulak,” tulis Jep diruangan kapsyen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Jep Sepahtu (@jepsepahtu)


Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang memuji kecomelan Dariya Inara yang mewarisi kecantikan ibunya iaitu Sariyanti yang memang terkenal dengan kecantikannya.

Komen Netizen:

Sumber : Instagram jepsepahtu

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous articleDalam Kenangan, Penyanyi Apo Kono Eh Jang Menlnggal Dunia
Next articleBilal hadiah istimewa ‘birthday’ Neelofa… Ded4h sepatutnya kongsi tarikh lahir sama dengan anak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here