Home Petua Tips Aeril Zafrel Nak Jual Lamborghini Aventador, Netizen D4kwa Hanya Kereta Sewa –...

Aeril Zafrel Nak Jual Lamborghini Aventador, Netizen D4kwa Hanya Kereta Sewa – ‘Apa Untungnya Aku Nak Men1pu’

71
0

Pelakon Aeril Zafrel mended4hkan ada netizen yang mend4kwa Lamborghini Aventador yang dihadiahkan oleh isteri tercinta, aktres Wawa Zainal itu hanya kereta sewa bukan dibeli.

Tuduh kereta sewa

Menerusi hantaran di Instagram (IG), Aeril, 34, menyatakan dia ditvduh telah men1pu orang ramai untuk sekadar ‘content’ di media sosial.

Kalau betul sewa sembang macam beli hak milik kekal itu, itu men1pu namanya. Bgai tahu sahaja jujur nak merasa bawa Ferrari jadi sewa sahaja mampu, insya-Allah ada rezeki dapat beli. Mesti netizen salute dan doakan.

Tengok kalau betul mereka sewa ramai je netizen doakan yang baik-baik apatah lagi kalau jujur mesti lagi orang adore. Kenapa perlu nak men1pu demi content?

Tidak mel4tah dengan komen itu, pemilik nama Suhairil Sunari membalas dengan menulis; ‘Entahlah, apa untungnya aku nak men1pu.’

Nak jual selepas sebulan guna

Memetik laporan Kosmo, usahawan terkenal ini bercadang untuk menjual kenderaan mewah bernilai RM2.27 juta itu kerana sudah merasai ‘feel’ memandu.

Sebelum Lamborghini, saya sudah ada kereta Mustang juga berwarna kuning. Tapi cuma bertahan (digunakan) selama setahun dan akhirnya berada di rumah sebelum saya nekad menjualnya kepada kawan.

Kemudian Wawa hadiahkan pula kereta ini (Lamborghini Aventador). Selepas memandunya beberapa kali, kemungkinan kereta ini juga tidak lama saya gunakan (akan dijual).

Saya sekadar mahu cuba dan rasai pengalaman memandu kereta tersebut. Saya sejenis pakai (pandu) untuk rasa sekejap.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Aeril Zafrel (@aeril_zafrel)


Sekadar info, Aeril dan Wawa mendirikan rumah tangga pada 2013.

Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan empat cahaya mata iaitu Ahmad Fakhruddin Attar, 8, Hayla Maghfiratul Adzkiyaa, 6, dan Ayya Soffya, 2, dan Muhammad Fahri yang dilahirkan pada 30 November tahun lalu.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Oh Bulan

Previous articleTema Majlis Hari Jadi Anak Jep Macam Sama Dengan Gambar Tvlar Sekarang?
Next article“Baru Sebut ‘Aaa’ Dua-Dua Dah Takut.” – Hairul Azreen Tak Pernah Rot4n Anak

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here