Home Petua Tips Lelaki Ini Cuba Ugvt Agong Akhirnya Kena S4ret Pergi Balai P0lis

Lelaki Ini Cuba Ugvt Agong Akhirnya Kena S4ret Pergi Balai P0lis

5349
0

Seorang lelaki dit4han bagi membantu sias4tan p0lis berhubung satu hantaran berbaur penghin4an terhadap Yang di-Pertuan Agong (YDPA) yang dimuat naik di Facebook.

Lelaki tersebut dengan nama akaun, Fazrin Ismail telah beberapa kali dilihat berkongsi hantaran berbaur hin4an dan h4sutan terhadap Yang di-Pertuan Agong dan Raja Permaisuri Agong.

Susulan daripada itu, dipercayai lelaki tersebut kini sudah pun dit4ngkap oleh pihak p0lis Pasukan D5 Bukit Aman pagi tadi, atas laporan yang diterima.

Sebelum ini, lelaki tersebut ada memuat naik memaparkan gambar p1st0l berserta kapsyen mengugut sesiapa yang berani menggangunya akan menerima p4dah.

Malah, terdahulu dia dengan beraninya telah memuat naik foto Yang di-Pertuan Agong, berserta kapsyen kata-kata kes4t terhadap baginda.

Mendengar berita pen4ngkapan tersebut, boleh dikatakan rata-rata netizen berpuas hati dan berharap lelaki tersebut dikenakan hukum4n setimpal.

 

Kredit : ohmymedia

Sumber : FB

Previous article‘Budak Lu Ke Man..’ Ada Netizen Tidak Puas Hati Bila Ali Puteh Tegur Man Rajalawak Sebab Banyak Menderma
Next articleAmar Baharin tak layak untuk terima BPN – “Tak lulus sebab pendapatan melebihi kelayakan…”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here