Home Petua Tips “Alangkah bagusnya dpt manjakan diri dgn pakai tudung..” – Netizen

“Alangkah bagusnya dpt manjakan diri dgn pakai tudung..” – Netizen

89
0

Bakal menimang cahaya mata sulung tidak lama lagi, perkongsian isteri kepada Fizo Omar iaitu Fazeera Nazri menjadi perhatian.

Menerusi entri itu, Fazeera mendedahkan Fizo memintanya supaya menghargai kecantikan diri dan manjakan diri sebelum bersalin.

“Baru lepas berbual dengan suami malam sebelum ini. Dia beritahu ‘sebelum bersalin, saya nak awak yakin dan percaya pada diri sendiri.

“Pergi hargai kecantikan awak, solekkan kuku, rambut, dan manjakan diri sebanyak yang boleh, pergi ke spa. Awak layak dapat semua itu!” tulisnya.

Fazeera berkata wanita sangat dahagakan penghargaan serta pasangan mereka berada disisi dan bukannya hadiah. Malah, Fazeera turut memuji cara Fizo yang pandai menjaga hatinya serta menjadikannya seorang isteri bahagia.

“Cara dia meyakinkan saya dengan sepenuh hati menjadikan saya seorang isteri yang lebih bahagia, wanita yang bersyukur, dan versi diri sendiri yang paling yakin.

Wanita dahagakan penghargaan! Kami perlu ‘dilihat’ oleh orang yang kami sayang. Wanita perlukan kehadiran anda, bukan hadiah-hadiah anda. Saya suka cara dia sampaikan sayangnya pada saya. Kehadirannya buat saya rasa ‘hidup’,” tulisnya

Lihat juga apa kata orang ramai:

“Alangkah bagusnya dpt manjakan diri dgn pakai tudung yg menutup aurat dgn sempurna. Tu baru betul laki sayang bini…bini sayang laki.”

“Manjakan bini sndiri tak pe lagi. Masalah nya kalau buka youtube tak abis-abis muka fizo. Tak fizo , wak doyok…”

“Dan star muko dio ni klua.hujung tahun ni tak hbi cerita dio laki bini jo…”

Jangan lupa komen yang baik baik sahaja.

Sumber: Rotikaya News

Previous articleEbit Lew Buat Trend Angkat Isteri, Nama Zul Ariffin Dipet1k Netizen
Next article[VIDEO] “Bila ko Fiderman tapi Kena hafal Selawat”, telatah Jebat Jayden cuit hati netizen

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here