Keadaan Ali Puteh Dan Aliff Syukri Belum Reda Tiba Tiba Ada Netizen Puji Datuk “Sebab Mulut Kec0h Dialah Kita Tahu Balu Abam Sed1h Begini

Cerita ini sangat pnas sejak malam tadi lagi.

Gara-gara lintas langsung usahawan kontr0versi, Dato Aliff Syukri ke rumah balu Abam, Hidayah lalu bertanya pelbagai soalan, ia membangkitkan kemarahan adik Abam, Ali Puteh.

Rupa-rupanya ia membngkar rahsia yang tidak diketahui umum iaitu kereta milik Abam ditarik Ali.

Begitu juga dengan telefon bimbit dan duit peninggalan Abam semuanya di ambil oleh keluarga arwh.

 

 

Ia menimbulkan pelbagai persepsi dan ramai yang memuji tindakan Aliff membongkar rahsia itu. Jika tidak, tiada siapa tahu nasib Hidayah dan anaknya Abam.

Warganet kemudiannya mengingatkan kembali mengenai kisah Puteri Balqis yang pernah ditemuramah Aliff.

Soalan mengenai apa yang hendak dilakukan dengan duit derma menjer4t diri apabila ibu Balqis menyatakan mereka mahu bermain Forex.

Kecamn bertalu-talu daripada warganet menyebabkan Balqis menutup akaun instagramnya.

 

Ekoran itu, rata-rata warganet turut memberikan kredit kepada Alif kerana dengan mulut kep0hnya itu membuka sisi lain yang memilukan.

 

Bagaimanapun, tetap ada yang tidak menyokong tindakan Aliff yang tidak sensitif dengan soalan terhadap Hidayah.

 

Jadi, ada pro dan kontra dalam hal ini.

Walaupun soalan mengenai perebutan harta sangat sensitif, terutamanya kvbur arwh masih mer4h, namun dengan soalan itu juga ia mendedahkan perkara sebenar.

 

View this post on Instagram

 

Saya sedih sangat sbb apa yang saya lakukan sekadar ingin memberi bantuan hasil perniagaan sy @as.legacymalaysia bersama team CSR saya. . Sebelum ni kalau korang tengok pun saya banyak membantu orang lain dan kalau saya bantu saya akan buat live tak kisah siapa pun dia.. Kalau difikirkan saya beli rumah saya yang saya duduk sekarang ni pun tak de pun saya guna duit youtube beli kereta semua tak ada pun. Rancangan terlajak kasih ni pun sy lakukan untuk salurkan sedikit drpd rezeki sy kpd mereka yg lbih memerlukan di luar sana. . Duit youtube brapa sen sangat dorang bayar.. Rasanya perkataan mengaut keuntungan tu tidak wajar diajukan kepada saya…malah saya habis duit untuk program ini.. Bukan saya untung pun. . ( vedio full ada kat youtube) . Bagi yang nk berjaya bersama sy dan berminat untuk buka franchise jenama Dherbs yg telah berada di pasaran lebih dari 10 tahun boleh whatsapp 0102386451 modal serendah rm30k sahaja slide pic cawangan kami di malawati mall kuala lumpur contoh butik (utk 10 org shaja) Korang boleh tunggu penjelasan saya selanjutnya… Terima Kasih

A post shared by Ohabangkosmetik (@aliffsyukriterlajaklaris) on

Jadi, adalah juga gunanya Aliff Syukri ni. Macam wartawan Melodilah pula rasanya.

Sumber : Cari

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*