Home Petua Tips Alisa 7 Hari Mencintaiku dah besar tular, “Senyuman mcm Nabila Razali”

Alisa 7 Hari Mencintaiku dah besar tular, “Senyuman mcm Nabila Razali”

54
0

7 Hari Mencintaiku merupakan drama popular di malaysia yang menggegarkan industri drama tempatan kita, juga boleh dikatakan antara drama yang mempunyai jalan cerita yang paling digemari oleh penonton sehinggakan ia menjadi fenomena sejak ditayangkan pada 2016.

Oleh kerana disebabkan sambutan peminat terhadap drama itu, 7 Hari Mencintaiku musim ketiga sedang menjalani penggambaran sekarang ini dan manakala musim kedua pula sudah ditayangkan dengan sekali lagi mencetuskan fenomena dengan watak-watak yang membintangi drama ini bukanlah pelakon biasa.

Terkini, Watak Alisa dalam 7 Hari Mencintaiku yang dibintangi oleh Dhia Irdina mendapat perhatian ramai apabila dikatakan telah menjadi anak gadis yang cantik dan videonya yang sedang menjalani penggambaran untuk musim ketiga telah tular di laman apliaksi Tik Tok.

Walaubagaimanapun, di dalam video tersebut ada yang menyamakan Alisa dengan Nabila Razali kerana senyuman adik comel itu saling tak tumpah seperti senyuman penyanyi terkenal Nabila Razali. Dalam masa dua tahun Alisa membesar menjadi secomel itu.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memberikan respon yang sama iaitu senyumannya sama seperti Nabila Razali. Netizen juga mengharapkan musim ketiga ini mempunyai kelainan dan menjadi fenomena sekali lagi.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok allaboutkdrama0

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articleLama Berdiam Diri, Akhirnya Sharifah Amani Muatnaik Gambar Bersama Kekasih Hati? Siapa Gerangan Bertuah..
Next articleBapa tak izin anak g4dis nak ambil lesen kereta, akhirnya buka sendiri pusat latihan memandu – “Saya jadi pelajar pertama”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here