Ammar Ahyan Baru 15 Tahun Minta Modal RM5 Juta Depan Mamanya,Hujahnya Buat Netizen Terkedu

Mana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi itulah peribahasa yang sesuai di gambarkan bagi anak beranak Dato’ Aliff Syukri dan anak lelaki sulung Ammar Ahyan.

Walaupun baru berusia 12 tahun, tetapi dia sudah menunjukkan ciri-ciri minat terhadap perniagaan.

Jika sebelum ini Ammar suka mengambil tahu tentang perkembangan mata wang negara dunia, kali ini dia telah membuat perancangan untuk mendapatkan modal RM5 Juta dari ibu dan bapanya untuk menjalankan perniagaannya nanti.

Bukan sikit tu modal yang diminta.

Budak2 zaman sekarang ni ntah apa2 dia tgk,Kita dulu umur 11 tahun mcm ni main galah panjang .

Tak pun main buah duku. Paling hebat main getah mengelinjang je kerja kau(mak saya selalu cakap dulu)

 

Apa yang lebih mengujakan, dia telah dapat berfikir secara k4sar perniagaan yang ingin diusahakan olehnya suatu hari nanti.

Dia memasang impian untuk memasuki bidang perniagaan telekomunikasi yang dapat menawarkan rangkaian jalur lebar kepada seluruh rakyat Malaysia. Ammar sendiri sedar tentang kepentingan internet pada zaman sekarang.

Untuk remaja seusia Ammar Ahyan, ini memang cadangan yang bukan biasa-biasa. Nampak betul minat Ammar dalam perniagaan seperti kedua ibu bapanya.

 

Siapa saja yang tak kenal dengan keluarga selebriti usahawan yang berjaya Dato’ Aliff Syukri dan Datin Shahida. Disebalik pelbagai isu kontr0versi netizen sebenarnya masih berminat untuk mengetahui tentang keluarga ini.

Kalu tidak mana mungkin jumlah pengikut di Youtube sudah mencecah lebih 1 juta pengguna.

Apa-apa pun kami doakan agar impian Ammar Ahyan untuk mendapat modal RM5 Juta dari ibu dan bapanya berjaya lah. Nanti boleh balas semula jasa mereka berdua bila dah berjaya nanti.

Vide0 :

 

Apa Kata Anda? Dah Baca Jangan Lupa Komen Yang Baik-Baik Sahaja Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : newsinkling.com

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.


*