Home Petua Tips Anak terk4ndas b4njir, Nabila Huda teruskan tug4s pengacara

Anak terk4ndas b4njir, Nabila Huda teruskan tug4s pengacara

68
0

PETALING JAYA – Pelakon Nabila Huda mengakui hatinya tidak tenteram dan risau kerana anak kesayangannya, Keisha terk4ndas di rumah neneknya akib4t banjir.

Nabila yang akan mengendalikan malam Anugerah Drama Sangat pada malam ini mengakui terpaksa berpura-pura okey ketika bekerja walaupun sangat bimbang dengan keselamatan anaknya.

Pelakon drama Diva Popular itu menerusi InstaStorynya sebentar tadi memaklumkan perkara tersebut selain memberitahu, kediaman neneknya juga sudah dinaiki air paras lutut.

Bagaimanapun, anak kepada legenda rock Amy Search itu tidak memaklumkan dengan jelas sama ada Keisha kini berada di rumah ibu atau ibu mentuanya.

“Perkara paling susah dalam karier saya adalah saya perlu berpura-pura okey ketika bekerja, di atas pentas, senyum dan ketawa tapi dalam hati, jiwa tengah member0ntak.

“Risau yang teramat sebab Keisha terkandas di rumah nenek dia yang banjir. Rumah nenek saya juga sudah naik sampai paras lutut,” tulisnya.

Pun begitu, pengacara program Melodi itu bersikap profesional dengan menjanjikan hasil kerja terbaik selaku pengacara Anugerah Drama Sangat bersama rakan pelakon, Ain Edruce malam ini.

“Walaupun dalam emosi tak stabil, penuh kerisauan, hati risau, persembahan tetap perlu diteruskan.

“Saya boleh senyum dan ketawa dan saya tahu saya akan jalankan tugas dengan baik. Ya, itulah perkara yang paling susah,” katanya lagi.

Sejak semalam, beberapa kawasan di Lembah Klang mula dinaiki air selepas hujan lebat tanpa henti.

Kawasan di Klang, Selangor misalnya mula dinaiki air selepas dilanda banjir kilat di beberapa kawasan iaitu Telok Gong, Pandamaran dan Kampung Sungai Pinang. – K! ONLINE

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleSelepas ‘buat hal’ dengan pengantin, pemuda janji jalankan tugas dengan baik jika ada job pengapit lagi – “Lepas ni saya kipas betul-betul’’
Next articleBanjir Di Klang, Zaiton Sameon Sempat Buat TikTok Berpayung Atas Pelampung – “Ramai Ker Terhibur, Saya Buat Saja-Saja Jer”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here