Home Petua Tips “Andai Kata Satu Hari Nanti Fizi Tak Gembira, Dia Datang Balik, Saya...

“Andai Kata Satu Hari Nanti Fizi Tak Gembira, Dia Datang Balik, Saya Terima Dia”

114
0

Meskipun sudah berpisah, pelakon Shakilla Khoriri dan bekas suaminya, penyampai radio, Fizi Ali masih menjalin hubungan baik demi anak tunggal mereka, Ameena Sofia.

Baru-baru ini, tular video dikongsikan di aplikasi TikTok luahan Shakilla mengenai perpisahnnya dengan bekas suami menerusi satu temu bual.

Shakilla berkata dia tidak menolak andai satu hari nanti dia dan Fizi ditakdirkan untuk kembali bersama sebagai suami isteri.

“Kalau ada jodoh semula dengan Fizi, memang saya berbesar hati dan terbuka hati untuk dia. Sebelum ini dengar spekulasi dia nak kahwin, saya pun tak salahkan dia. Dia memerlukan seseorang untuk menjaga dirinya,” katanya.

Dilihat seb4k, Shakilla berkata dia juga sedia menerima bekas suaminya itu andai kata Fizi tidak gembira atau bahagia dalam menjalani kehidupan.

“Andai kata satu hari nanti dia tak gembira.. dia datang balik pada saya, saya terima dia balik. Memang saya ada sayang Fizi, cuma tak tahu ada cinta atau tidak. Mungkin hati masing-masing sedang merajuk,” katanya.

Video:

Video tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang mengatakan Shakilla sanggup merendahkan egonya sebagai seorang ibu.

Tidak kurang juga ada yang mend4kwa Fizi terlalu cepat move on. Namun, rata-rata netizen mendoakan yang baik-baik untuk Shakilla dan Fizi.

Komen Netizen:

Untuk rekod, Fizi dan Shakilla mendirikan rumah tangga pada 18 Februari 2018 dan mereka dikurniakan seorang cahaya mata iaitu Ameena Sofia kini berusia tiga tahun.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous article‘Bukan B4by Bump Tapi Lem4k’ – Isteri Haqiem Rusli Ded4h Berat Badan Naik 9 Kg, Tak Akan Sembunyi Terutama Dengan ‘Qiemilio’
Next article“Leher Terp4ksa Ditebvk Untuk Bern4fas,” – Zi4rah Pengarah Filem Badang Yang Kini Str0k, Aliff Syukri Dah Anggap Azhari Zain Sebagai Abang

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here