Home Petua Tips Azmi Hatta Tidak Ak4n Berjumpa Anak Sel4gi Elly Mazlein Tak Berub4h

Azmi Hatta Tidak Ak4n Berjumpa Anak Sel4gi Elly Mazlein Tak Berub4h

63
0

Pengarah Azmi Hatta menegaskan untuk tidak berjumpa dengan anaknya Putri Sara Sefhia selagi bek4s isterinya, Elly Mazlein tidak berubah sikap.

Azmi Hatta atau nama sebenarnya Azmi Mohd Hata,41, akui sudah lama tidak bertemu anaknya dan berharap agar dia dan Elly segera berdamai.

“Saya boleh katakan, sudah lama saya tidak berjumpa dengan anak perempuan saya itu.

“Saya menetapkan untuk berjumpa dengan anak saya selepas Elly berubah untuk tidak terus menimbulkan sebarang prov0kasi.

“Saya harap dia berubah dan tidak melakukan prov0kasi atau menyind1r saya sehingga saya berasa tidak senang untuk melawat anak saya.

“Namun saya berdoa agar satu hari nanti kami boleh berdamai kerana saya sudah ‘move on’ dan akur jodoh kami tidak panjang tapi tidak guna juga kami berbal4h,”katanya kepada Astro Gempak.

Terdahulu, mahkamah memberi hak lawatan kepada Azmi sebagai bapa seminggu sekali untuk berjumpa dengan anaknya.

Sementara itu, Azmi memberitahu kekasihnya Faye Kusairi bukan orang ketiga dalam rumahtangga mereka sebelum ini malah punc4 utama percer4iannya juga selama ini adalah kerana sikap cemburv buta Elly.

“Elly seorang wanita yang kuat dengan sikap cemburv. Sesiapa sahaja wanita atau artis yang bekerjasama dengan saya pasti saya ditudvh cur4ng.

“Kami bertengk4r kerana sikap cemburv butanya sehingga baju saya ditarik sampai koy4k, Elly juga menumbuk, memukul malah sampai t4hap sep4k teraj4ng saya di dalam kereta ketika dia datang menyer4ng di lokasi semata-mata cemburvkan pelakon Nelydia,” jelasnya.

Azmi mencer4ikan isterinya ketika sedang hamil pada 15 Oktober 2015 di Mahkamah Rendah Syariah Sepang selepas 11 bulan berumah tangga.

Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang anak, perempuan yang lahir pada 9 Mac lalu.

Sumber:Gempak

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.applehijau.com/

Previous articleSiti Nurhaliza Turun Padang Urus Bantuan M4ngsa Banjir, Netizen Ucap Terima Kasih – “Apa Yang Boleh Saya & Suami Bantu, Kita Usahakan”
Next article“Umrah Pertama Kami Suami Isteri…” – Eira Syazira & Pak Azad M0hon M4af Sebelum Ber4ngkat Ke Tan4h Suci

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here