Home Petua Tips Baby Shima Ditol4k Dengan Seorang Perempuan Masa R4ncak Gelek Dengan Lelaki

Baby Shima Ditol4k Dengan Seorang Perempuan Masa R4ncak Gelek Dengan Lelaki

57
0

Baru-baru ini, viral mengenai kisah founder ESW yang berang apabila di ‘scam’ kek perkahwinan yang disangka dihiasi dengan batu swarovski.

Dia dikatakan telah membayar kos hampir RM70,000 untuk kek tersebut, namun akhirnya cuma dapat kek tujuh tingkat yang dihiasi manik murah sahaja.

Namun di sebalik insiden itu, rupanya ada lagi ‘drama’ yang menarik terjadi di majlis perkahwinan berkenaan.

Penyanyi Baby Shima merupakan antara artis yang sering diundang untuk membuat persembahan.

Baby Shima yang menyampaikan sebuah lagu dangdut ketika majlis berlangsung mencuri tumpuan ramai tetamu disitu apabila dia rancak bergelek dengan salah seorang tetamu lelaki di atas pentas.

Tiba-tiba, Baby Shima telah ditolak seorang lagi tetamu wanita yang kebetulan berada di atas pentas ketika persembahan itu. Mungkin tetamu itu kurang enak melihat aksi Baby Shima.

Selepas ditolak, kelihatan Baby Shima seolah-olah give up dan teruskan nyanyian sambil duduk di hujung pelamin.  Kini, video yang dimuat naik oleh Baby Shima di akaun Tiktok miliknya telah meraih lebih 3 juta tontonan.

Video


Melihat ke ruangan komen, rata-rata netizen risau melihat penyanyi itu jatuh tersungkur apabila tiba-tiba ditolak kerana berada berdekatan dengan tangga.

Disebabkan ramai yang mempersoalkan tindakan tetamu wanita itu, Baby Shima kemudiaj menjelaskan bahawa lelaki yang bersamanya di atas pentas berkenaan sebenarnya sepupu kepada tetamu wanita terbabit.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article[VIDEO] Pelajar 16 & 17 Tahun Berkahwin Buat Netizen Terkejut, “Aku Umur 20 Tahun Pun Tak Laku…”
Next article“Kοnοnnya Dah Mampu, Aku H3mpuk Nanti…” Ramai Terkejut Dengan Instastory Terbarunya, Syura Badron Tampil Beri Penjel4san

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here