Home Petua Tips Peserta Tabligh Svspek C0V 19 L4ri Dari Klinik,’Dia mengalami Suhu Badan Yg...

Peserta Tabligh Svspek C0V 19 L4ri Dari Klinik,’Dia mengalami Suhu Badan Yg Tinggi’

225
0

Kira-kira 5,000 peserta yang menghadiri perhimpunan tabligh di Sri Petaling dipanggil untuk menjalani pemeriksaan Co0vid-19 susulan ada peserta yang menghadiri program sama positif C00vid-19.

Ramai yang beri kerjasama, namun ada juga yang dipercayai masih belum hadir menjalani pemeriksaan.

Peserta tabligh suspek co0vid-19 lari dari klinik kesihatan

Namun kejadian yang berlaku semalam lebih membimbangkan apabila seorang lelaki berusia 54 tahun yang disyaki p0sitif Co0vid-19 bertindak mel4rikan diri dari Klinik Kesihatan Bukit N4ga, Seksyen 32 Shah Alam.

Doktor klinik tersebut kemudiannya dilaporkan telah membuat laporan p0lis berhubung kees itu.

Ini kisah doktor tersebut.

Lelaki itu dikatakan datang ke klinik kira-kira pukul 10.25 pagi Khamis.“Hasil pemeriksaan mendapati beliau mengalmai dem4m suhu yang tinggi serta mempunyai tanda svspek C00VID-19.“Beliau terlibat dalam perhimpunan Tabligh di Sri Petaling,”

Dia kemudiannya ditempatkan di khemah pengasingan pada pukul 1.04 tengahari, namun lelaki itu dipercayai melarikan diri selepas pegawai kesihatan mendapati dia tiada di khemah tersebut, dan terus memaklumkan kepada doktor bertugas.

Pihak klinik kemudian menghubungi lelaki tersebut dan memintanya untuk kembali ke klinik, lelaki itu bersetuju dan berkata akan kembali semula.Namun bila pihak klinik menghubunginya kembali, nombor tersebut tidak dapat dihubungi.

 

 

Kalau betul, tolonglah beri kerjasama.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih.

Sumber : lobakmerah

Previous articleBukan C4lang C4lang Wanita Ni,“Saya Tertvmbuk Hidungnya Hingga Berd4rah…” Zahirah Macwilson
Next articleDikatakan Rumah Tangga G0yah Aliff Syukri Dah Tak Follow Instagram Isteri Datin Shahida “Dulu Saya Bahagia Tapi..” Aliff Syukri

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here