Home Petua Tips Beli Helmet Iron Man Diam-Diam, Suami Terkejut Isteri Pakai Masa Goreng Ikan

Beli Helmet Iron Man Diam-Diam, Suami Terkejut Isteri Pakai Masa Goreng Ikan

82
0

Bagi peminat tegar siri movie terbitan Marvel mesti kenal dengan “IronMan”. Movie Ironman merupakan franchise yang banyak telah ditonton oleh berjuta peminat marvel di seluruh dunia dan menjadi kan peminat franchise filem ini menjadikan Mask Ironman sebagai koleksi peribadi.

Mask Ironman yang boleh dibeli dan dijadikan koleksi peribadi sepanjang zaman mungkin menjadi keg1laan sesiapa yang ingin merasakan sendiri kehebatan bila menggunakan Mask itu. Mask yang mempunyai fungsi automatik itu membolehkan si pemakai teruja menggunakannya.

Bukan sahaja boleh digunakan sebagai suka- suka tetapi Mask Ironman ini juga mempunyai kegunaan lain iaitu boleh digunakan sebagai alat untuk melindungi wajah si pemakai apabila sedang menggoreng ikan di dapur.

Sebuah video telah tular di aplikasi Tik Tok apabila seorang isteri menggunakan koleksi Mask Ironman milik suaminya apabila sedang menggoreng ikan dan lebih melucukan lagi apabila siap memberi arahan menggunakan “Combat Mode” apabila sudah bersedia untuk memcampakkan ikan ke dalam kuali.

Video:

Menjengah ke ruangan komen, ramai netizen tergelak melihat si isteri yang menggunakan mask ironman untuk melindungi wajahnya takut terkena minyak panas dan ramai juga yang berseloroh ingin meminta suami masing masing membelikan mask berkenaan.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok sarah.aidid

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :sinarviral

Previous articleTempat tidur Bilal did4kwa berharga 18K jadi tumpuan, “Shopee pun 16K busuk2”
Next articleBahagia guna motor ihsan warga TikTok, tinggal di rumah sempit! Bapa manfaat peluang hari hujan basah bersama anak di taman permainan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here