Home Petua Tips “Bibir Mungil Macam Umi” -Nampak Sipi-Sipi, Neelofa Dah Mula Kongsi Gambar Bilal

“Bibir Mungil Macam Umi” -Nampak Sipi-Sipi, Neelofa Dah Mula Kongsi Gambar Bilal

69
0

Selepas selamat mel4hirkan b4yi sulungnya pada 29 Januari lalu, kini peminat begitu teruj4 untuk menantikan usahawan, pelakon dan pengacara, Neelofa untuk tampil berkongs1 wajah putera kesayangannya, Muhammad Bilal selepas hampir tamat tempoh berp4ntang.

Ternanti-nanti kemunculan Bilal di Instagram Uminya, kini wajah Bilal hanya dilihat sipi-sipi sahaja bila mana Neelofa mula berkongs1 beberapa keping gambar Bilal biarpun tidak sepenuhnya.

Melalui Insta Storynya, sesekali Neelofa turut berkongs1 putera kesayangannya dan suami.

Tulis Neelofa melalui sal4h satu entrinya, biarpun duduk serumah namun rindunya pada Bilal takkan pernah padam.

“Duduk satu rumah pun boleh rindu dekat budak kecik ni,” tulisnya.

Menerusi entri berlainan pula, Neelofa turut berkongs1 sekeping gambar Bilal yang dil0nggarkan bedungnya. Sudah semakin membesar dan berisi. Comel!

“Bedung ala-ala.

“Masyallah ger4mlah dengan Bilal ni,” kata Neelofa.

Dalam pada itu, perkongs1an wajah sipi-sipi Bilal itu sudah semestinya membuatkan peminat selebriti cantik jelita ini begitu teruj4 malah turut memuji wajah comel Bilal biarpun tidak nampak sepenuhnya.

Kata wargamaya, Bilal memiliki bibir mungil seperti ibunya malah memiliki kulit putih melepak seperti Abah dan Uminya. Comel sungguh.

“Yeay lofa dah tunjuk sikit… bibir Bilal.”

“Mesti handsome macam abahnya..”

“Masya Allah comelnya, mix ummi abah, putih merah, pipi bam bam, mulut mungil, dagu tu nampak macam abah dialah.”

“Mulut macam mulut ummie lah. Comel walaupun nampak sipi-sipi je…”

Terdahulu Neelofa selamat mel4hirkan putera sulungnya pada 29 Januari yang lalu dan kini hampir tamat tempoh berp4ntangnya selama 44 hari.

‘Wajah Bilal biar Neelofa tunjuk’

KUALA LUMPUR: “Dia ingat berp4ntang seronok macam pergi spa, sauna dan berurut, rupanya tidak…,” demikian perk0ngsian ibu selebriti popular, Neelofa iaitu Datin Noor Kartini Noor Mohamed mengulas keadaan anaknya yang memperlihatkan diri seakan berada penjar4 ketika menjalani tempoh berp4ntang dalam perkongsiannya menerusi hantaran dalam Instagram, baru-baru ini.

Bagaimanapun, Kartini berkongs1, Neelofa dalam keadaan baik dan sudah mula menyesuaikan diri.

“Neelofa, seorang yang aktif, jadi mungkin banyak merasakan pertukaran fasa baharu apabila terima kena duduk rumah dan tidak melakukan pelbagai perkara lagi.

“Semua ini ambil masa sekejap sahaja. Tetapi, sekarang saya sudah nampak Neelofa semakin memahami dan cepat belajar. Alhamdulillah,” katanya kepada BH Online.

Tambah Kartini, dia meluangkan masa antara empat hingga lima jam melawat Neelofa di rumahnya setiap hari bagi memberikan sokongan dan tunjuk ajar.

“Neelofa berp4ntang di hospital selama seminggu, kemudian balik rumah saya lebih kurang seminggu. Sekarang ini, dia berada di rumahnya sendiri.

“Saya faham apabila dalam p4ntang, kita mahu duduk di rumah kita kerana lebih selesa.

“Jadi, setiap hari saya ke rumahnya. Walaupun Neelofa sudah ada pengalaman menjaga anak-anak saudara, tetapi ia tidak sama apabila alami sendiri. Masih banyak perlu belajar.

“Sebagai ibu, saya kena selalu berpesan memakai stoking tebal-tebal, duduk melunjur dan banyak lagi. Memang selalu kena ingatkan. Kita meng4ndung sembilan bulan dengan berp4ntang satu bulan, jauh bezanya. Tempoh berp4ntang adalah masa yang krit1kal,” katanya.

Kartini bersama anak-anaknya ketika pelancaran koleksi Disney X Naelofar: The Little Mermaid di pusat membeli belah One Utama. – NSTP/Aziah Azmee

Namun, Kartini bersyukur cucunya, Muhammad Bilal Muhammad Haris senang dijaga dan tidak banyak meragam.

Kartini turut menyatakan, dia menyer4hkan keputusan kepada Neelofa berkongs1 gambar cucunya kepada umum.

Katanya, sehingga kini, dia tidak pernah bertanya kepada anaknya kerana ingin menghormati privas1 dan pilihannya.

“Saya tak pernah tanya soal ini. Sebenarnya, keluarga terdekat di Kelantan pun tidak menerima gambar Bilal. Mereka minta pun, kami tak bagi. Dan, saya sendiri tak ambil gambar.

“Neelofa akan menghantar gambar Bilal setiap hari, tetapi saya tidak akan bertanya bila nak tunjuk atau sebagainya. Saya beri Neelofa ruang buat keput.usan.

“Saya hormat pilihannya dan tidak bertanya kenapa. Bagi saya, kalau tak tanya pun kami sudah faham kenapa. Jika diikutkan, saya pun banyak benda nak tanya, tetapi saya fikir tak mengapalah kerana itu kehidupannya.

“Saya percaya ramai bertanya bila Neelofa mahu kongs1 wajah Bilal. Jadi, sebagai ibu saya kurangkan pertanyaan perkara sedemikian,” katanya.

Kartini ditemui pada majlis pelancaran koleksi terbaharu, Disney X Naelofar: The Little Mermaid di pusat beli-belah One Utama, baru-baru ini.

Neelofa dan suaminya, Muhammad Haris atau PU Riz mendirikan rumah tangga pada 27 Mac, tahun lalu dan selamat menimang cahaya mata pertama pada 29 Januari lalu.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Orang Tanya Bila Saya Nak Meminang Dia?”- Ini Jawapan Sebenar Alha Alfa Apabila Dika1tkan Dengan Zara Zya
Next articleTengah Sedap Makan, Sekali Haziq Bagi Ceramah.. Terus Termenung Shuib!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here