Home Petua Tips Cantiknya! Ini Isteri Zarul Umbrella Yang Jar4ng Diperlihatkan Kepada Umum!

Cantiknya! Ini Isteri Zarul Umbrella Yang Jar4ng Diperlihatkan Kepada Umum!

121
0

Jarang berkongsi gambar keluarga bagi menghormati pr1vasi isteri dan anaknya, penyanyi, Zarul Husin mengetepikan seketika prinsip kerjaya sempena ulangtahun perkahwinan.

Menerusi perkongsian di laman sosial Instagram, Zarul atau nama penuhnya Zairulkefli Husin menunjukkan sisi romantik paabila memuatnaik gambar dirinya disisi isteri Intan Nur Fathihah, beserta ucapan terima kasih buat suri hatinya itu.

“Untuk isteri tercinta, sempena ulangtahun perkahwinan ini, terima kasih di atas segala kasih sayang yang tidak terbanding, terima kasih kerana sentiasa disisi ketika saya sangat memerlukan.

“Terima kasih kerana sentiasa berada di belakang saya dalam apa jua yang saya perjuangkan sebelum ini, terima kasih kerana mendahulukan saya dalam segala hal.

“Terima kasih kerana tabah menerima segala kekurangan saya. Terima kasih kerana mempertahankan saya dari segala kemudaratan, Saya cintakan awak.”, luah Zarul menerusi kapsyen yang mengiringi gambar terbabit.


Zarul pernah berkahwin pada usia 23 tahun dengan wanita bernama Ayu dan dikurniakan anak perempuan, Puteri Ayu Nur Arisya. Bagaimanapun mereka berpisah pada tahun 2005.

Kemudian, Zarul mendirikan rumahtangga buat kali kedua dengan Intan pada 29 April 2010. Bekas pramugara itu turut memuatnaik video ucapan tahniah sempenan ulangtahun perkahwinan mereka daripada rakan seperjuangan dalam program Mentor Otai iaitu Misha Omar dan Elly Mazlein.

Sumber:Youtube, Instagram Zarul Umbrella

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.dnq.pw/

Previous articleSetahun tanggung der1ta sampai kurus, Along pergi selamanya… Tak boleh bayang pagi raya, cuma lepas rindu dengan anak buah
Next article[Vide0] Lelaki Menang!s Isteri Hilang Masa Shopping Raya Bikin Dekah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here