Home Petua Tips Cinta Pertama! Ruhainies Tak Mahu K0ngsi Kisah Mr E Lagi!

Cinta Pertama! Ruhainies Tak Mahu K0ngsi Kisah Mr E Lagi!

106
0

Pelakon Ruhainies nek4d untuk tidak lagi berkongsi kisah cintanya bersama Mr E untuk tatapan umum. Ruhainies atau nama sebenarnya, Nur Ruhainies Farehah Zainul Ilyas, 28, berkata, dia mahu mengambil langkah berdiam diri dan berhat1-hat1 dalam setiap apa yang ingin dikongsikan selepas ini.

“Saya banyak belajar daripada pengalaman sebelum ini. Mungkin dulu saya sering berk0ngsi mengenai kekasih hati kerana dia adalah cinta pertama saya.

“Tipvlah kalau saya tak tervja dan gembira berk0ngsi rasa hati yang berbunga-bunga. Namun, semakin menginjak usia, semakin saya sedar ada perkara yang perlu saya simpan.

“Jadi, sekarang ini saya lebih selesa berk0ngsi mengenai kerjaya dan perkara berkaitan bidang hibvran. Saya akan lebih berhat1-hat1,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ruhainies7


Menurut Ruhainies, segala berkaitan jod0h dia menyerahkan kepada Allah, namun mengharapkan jod0h terbaik dalam hidupnya.

“Saya tak mahu u1as mengenai kisah cinta dan jod0h. Biarlah saya dan keluarga saja tahu. Saya serahkan kepada Allah kerana Dia lebih tahu. Doakan saya dikurniakan jodoh yang terbaik,” katanya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by @ruhainies7


Dalam perkembangan lain, Ruhainies bakal membintangi siri original iQiyi, Sori Naik Lori bersama Nazim Othman.

Karya bergenre komedi r0mantik itu bakal menjalani pengg4mbaran tidak lama lagi.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous articleKucing huni banglo mewah 2 tingkat, ramai minta buat ‘house tour’! Pemilik rancang buat renovation lagi selepas berhabis puluhan ribu ringgit
Next article“Rotan Tu Masih Ada..”- Mas Idayu Bel4sah Black Pakai Rotan, Black Pat4hkan Depan Netizen Saksi Kejayaan Jd Juara

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here