Home Petua Tips Cleaner Kacak Wajah Persis Mat Salleh Viral, Netizen Siap Berhenti Ambil Gambar

Cleaner Kacak Wajah Persis Mat Salleh Viral, Netizen Siap Berhenti Ambil Gambar

85
0

Di TikTok, seorang tukang sapu di Putrajaya menjadi tular di media sosial gara-gara wajahnya yang begitu kacak seperti seorang model.

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang pengguna di TikTok dikenali sebagai Maya Suhaimi, memaparkan wajah tampan pekerja kebersihan itu seperti sosok lelaki Mat Salleh. Video tersebut diambil dari dalam kereta ketika dia sedang membersihkan tong sampah di kawasan terbabit.

Pada awalnya ramai yang menyangka bahawa ia hanya sekadar konten kerana penampilan lelaki berkenaan persis seperti seorang model, namun siapa sangka rupa-rupanya tidak dan dia memang seorang pekerja kebersihan.

Menurut wanita itu, pekerja kacak berkenaan berasal daripada Pakistan dan namanya Khan. Hal ini sekali gus menafikan segala spekulasi yang dibuat oleh netizen dengan mengatakan bahawa lelaki tersebut adalah ejen rahsia mahupun pelakon yang sedang membuat konten.

Video:

Video:

Akhirnya, saya dah jumpa. Puas tak hati korang? Bukan Joe Goldberg, bukan agent CIA, bukan Mat Salleh tapi orang Pakistan.

Komen Netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://ohbulan.com/

Previous articleGara-gara video transformasi keluarga, ramai ingat orang lain… Pemuda ini pun macam tak percaya, akui abah dan TikTok beri inspirasi
Next article“Fatima Sukakan Baby…”- Mahu 3 Anak, Fazura Akui Rancang Anak Kedua Pada…

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here