Home Petua Tips Comelnye. Happy Tengok Dia orang Bahagia…”Netizen…

Comelnye. Happy Tengok Dia orang Bahagia…”Netizen…

56
0

Pasangan pengantin baru ini Ds Heliza dan Ds Mahadi, baru saja diijabkabul satu Januari 2022 yang lalu. Dalam diam-diam terus berkahwin. Tular di media sosial, dan menjadi Wedding Of Year 2022.

”  Sebuah perkhawinan terbaru ini yang diberkati nampak bahagia dan disenangi. Pasangan yang dua sejoli ini mendapat pandangan baik dari sudut luaran dan daripada masyarakat sekeliling dapat merasai manis dan bahagia yang terjalin.

” Sementara itu, Selepas berkahwin mereka masih lagi mendapat pujian kerana sikap lemah lembut Ds Heliza melayan suami dan sikap suami yg melayan karenah isteri kesayangan dia.

” Terbaru, kelihatan video dimuat naik itu bahawa Ds Heliza memandu kereta Alphard, dimana suami Ds Heliza duduk di sebelah pemandu.


” Kerana mereka suka mengusik, video itu menarik perhatian penonton yang menontonnya malah ada yang melihat video tersebut berulang kali kerana nampak manis Ds Heliza bercakap dengan suaminya.

” Syukur alhamdulilah bertemu jodoh Ds Heliza pada usia 38 tahun. Semoga berkekalan hingga ke jannah dan dikurniakan anak yang ramai, dan bahagia di samping tersayang.

“Kelihatan ruangan komen di istagram, ramai yang tersenyum malah ada juga yang gembira melihat kebahagian mereka meskipun tidak ramai yang mengenali mereka.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya.

Terima Kasih! Jom Like Page Kami Juga Di Facebook

Sumber: ig mohdizharariff_official

Previous article(VIDEO)”Fuhh lain macam…”- Usop Beri Kejut4n Buat Tunanganya Sempena Hari Lahir
Next article“Dia tahu niat jah4t ayah dia..” -Ingat Nak Kenakan Anak, Sekali Anak Masuk Bilik.. Menyesal Tak Sudah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here