Home Petua Tips “Dah Jumpa! 2 Minggu Menghilang, Midnight Kembali Ke Pangkuan Keluarga..” – Rosyam...

“Dah Jumpa! 2 Minggu Menghilang, Midnight Kembali Ke Pangkuan Keluarga..” – Rosyam Nor Ucap Terima Kasih Kepada Yang Membantu

61
0

Pelakon dan penerbit, Datuk Rosyam Nor mengucapkan terima kasih kepada semua pihak yang telah membantu menguar-uarkan berita tentang kehilangan kucing kesayangannya, Midnight.

Rosyam menerusi hantaran terkini di laman sosial Instagram (IG) berkata, Midnight telah ditemui dan tinggal bersama Datin Dr Rozana sejak dua minggu lalu.

“Saya happy sangat, tiap-tiap hari balik teringat dia. Nasib baik jumpa balik. Midnight dah kurus,” katanya sambil membelai manja Midnight.

Rosyam berkata, Datin Rozana telah menjaga Midnight selama hampir dua minggu dan memberi makan dan minum kepada kucing kesayangannya.

Malah, mereka turut mencari Rosyam dengan meminta nombor telefon daripada FINAS. “Terima kasih saudara Wann kerana bersusah payah mencari nombor saya melalui Finas.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Rosyam Nor (@iamrosyam)


“Terima kasih Datin Dr Rozana kerana sudi menjaga dan memberi makan pada Midnight. Kepada media yang telah menularkan berita tentang kehilangan Midnight juga, terima kasih banyak-banyak.

“Yang mendoakan Midnight juga, syukur Alhamdulillah,” luah Rosyam. Rosyam sebelum ini berkongsi mengenai kehilangan kucingnya menerusi Insta Story dan menawarkan ganjaran RM1,000 kepada sesiapa yang menjumpai Midnight.

KomenNetizen:

Menerusi perkongsian itu, Rosyam juga menyenaraikan ciri-ciri kucing perliharaannya yang dilihat kali terakhir di Seksyen 11, Kota Damansara, Selangor.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://gempak.com/

Previous article“If Tak Kuat Jangan Teruskan, You Akan S4kit,” – Berk0rban Waktu Sejak Sekolah, Sweet Qismina Syukur Puas Genggam Ijazah
Next article“Tak Ada Hubungan Yang Sempurna, Turunkan Eg0 Dan Mula Menghargai,” – Mia Ahmad

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here