Home Petua Tips Tangisan Pilu Seorang ibu Dari Bailik M4yat Pada Larut Malam

Tangisan Pilu Seorang ibu Dari Bailik M4yat Pada Larut Malam

195
0

Mengapa saya beri RM1000 kalau para budiman ada masa sila baca dan kalau tidak scroll ke lain page..

Larut malam seorang ibu Melayu call saya,baby baru men1nggal dunia.. bayangkan kesed1han beliau.. selepas bertarung 15 hari di IJN dan akhir nya redha kerana Allah lebih sayang baby…. maka beliau dan suami nak balik ke Utara…. poket pula kosong…

Bayangkan keper1tan mak dan ayah baby… dalam kegelapan di bilik m4yat IJN… mereka patah semangat… mereka tak tahu mana nak cari van jenaz4h… tak kan nak minta van jenaz4h dan nak hutang pula…. nak makan duit pun tak ada… semua seolah olah dunia gelap…

Bayangkan baru sebulan lahirkan baby… KEADAAN IBU MESTI LAH ,LEMAH… BADAN YANG BARU LAHIRKAN BABY PERLU KHASIAT YANG BANYAK UNTUK MENGANTIKAN BADAN…. saya TERUS BERI SATU KETENANGAN.

Berd0sa kalau kita mampu beri jawapan serta keputusan dan kita melambatkan nya untuk meredakan hati ibu dan ayah yang bercelaru dan berkecamuk.

I TERUS BERI JAWAPAN PASTI DAN TEPAT SERTA SEOLAH OLAH SATU KEPUTUSAN YANG DAPAT MENENANGKAN GELORA MEMBUAK DI HATI IBU DAN AYAH…

Van jenaz4h diKERAHKAN UNTUK SEGERA KE IJN… Tugas Fardu Kifayah… duit belakang kira…. terus saya mohon akaun ibu…. LEPASKAN RM 1000 untuk beliau dulu… nak urus kub0r… nak beli makanan yang seimbang untuk badan yang kelesuan…

TAK APA KERANA TUHAN TELAH JANJIKAN KAU SEDEKAH SATU… AKAN AKU KEMBALIKAN 10 HINGGA 700 KALI GANDA NYA.. MENGAPA KITA TAK YAKIN…….

Aku terus berdoa akan keselamatan dan di mudahkan mereka pulang… semoga jas4d baby dapat di sempurnakan dengan baik dan cepat…. sudah tengah malam …. kamu orang telah di buai mimpi dalam kelenaan mu… aku tersenyum seorang diri… aku tahu ibu dan ayah ibu mesti terkejut kerana semua di mudahkan… anak anak buah saya dari Team Amal Hery pun ambil jenaz4h dan bawa pulang.

Saya tersenyum dan cuci kaki… untuk tidur… lena… kerana aku faham… aku juga akan pulang… tetapi sebelum aku pulang… biarlah aku uruskan yang pulang sebelum ku… tak kira apa kaum, apa agama… kerana aku YAKIN… TUHAN SAYANG MANA MEREKA YANG MEMBANTU PADA ORANG YANG DALAM KESUSAHAN….

Minta maaf .. aku tulis panjang kali ini… biarlah aku dan kamu orang jadi lah manusia yang bermanfaat kepada mereka yang lain…. Semoga apabila kita sudah bertukar status menjadi mend1ang atau arw4h… jasad kita di permudahkan….

Kredit; Uncle Kentang
28/6/2020
Pencari bekalan untuk akhirat…..
DEMI MU MALAYSIA….

Sumber : sepitbiru

Previous articleKeb4karan Hospital Sultanah Aminah ‘bukti’ Johor dianak tiri, kata TMJ
Next articleHanya Empat Golongan Dibenarkan Rentas Sempadan Malaysia-Singapura

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here