Home Petua Tips “Dia Dibu4ng Sebab S4kit”- Wanita Gigih Kutip, Jaga & Rawat Lelaki Ini...

“Dia Dibu4ng Sebab S4kit”- Wanita Gigih Kutip, Jaga & Rawat Lelaki Ini Sehingga Sembuh Dan Hensem

70
0

Ramai orang hanya pandai berjanji mahu sehidup sem4ti bersama pasangan. Namun, banyak hubungan yang kecvndang ditengah jalan apabila tidak tahan dengan ujian hidup bersama pasangan.

Apabila tiba waktu sus4h, kita boleh mengenali, sejauh mana pasangan kita benar-benar sanggup berk0rban untuk kita atau sebaliknya.

Menerusi sebuah perkongsian video di Akaun TikTok @babyput_official, tvlar sebuah rakaman seorang wanita yang begitu setia menjaga pasangannya yang mengalami peny4kit hipertir0id serta kesukaran untuk berjalan.

Orang buang dia waktu tak sihat, aku jaga sampai sembuh…jangan datang balik kalau tengok aku jaga dia elok.

Turut dilihat, wajah pasangannya yang dahulunya kelihatan puc4t dan cengkvng kini sudah kembali sihat dan berisi. Difahamkan lelaki tersebut pernah terl1bat dalam kem4langan jalan raya sebelum dij4ga dengan penuh kasih sayang olehnya.

Video:

Berdasarkan kapsyen, @babyput_official menulis dengan memberi bayangan seolah-olah pasangannya telah ‘dibuang’ oleh pihak tertentu, namun dia tidak berputus asa bagi memastikan lelaki tersebut kembali sihat.

Vide0 berdurasi 36 saat itu meraih 1.1 juta tontonan tersebut mendapat banyak reaksi netizen yang rata-rata turut kagum melihat kesungguhan wanita tersebut yang sanggup menerima serta menjaga pasangan ketika sedang s4kit.

Ada yang menyifatkan wanita tersebut adalah seorang insan yang hebat kerana tak semua wanita sanggup melakukan perkara yang sama. Malah, ada antara mereka yang turut mendoakan agar pasangan tersebut kekal bahagia sampai bila-bila.

Komen netizen:

Sumber: TikTok @babyput_official, mediakini.bbn.my

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.sinarviral.kini.blog/

Previous article“Jadi bapak, jadi mak…,” – [VIDEO] Ramai seb4k bila Shuib hantar anak-anak ke sekolah
Next article“Macam Lailer dgn Jekfer realiti”- Vide Kasih Iris Leona & Imran Bard jadi tumpuan ‘ribuan’ warga TikTok

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here