Home Petua Tips Ditvduh Hidup Mewah Sebab Guna Duit Arw4h Abam, Ali Puteh Cari Pengikut...

Ditvduh Hidup Mewah Sebab Guna Duit Arw4h Abam, Ali Puteh Cari Pengikut Bi4dap

50
0

Pelawak Ali Puteh berasa kes4l kerana masih ada segelintir individu yang menvduh dia berkaitan harta peningg4lan arw4h Abam Bocey.

Terbaru, Ali, 32, ada berkongsi foto kebun miliknya bersama isteri tercinta, Melati Fitri Abdullah dan anak-anak.

Namun, hantaran itu dicemari dengan komen daripada seorang keyb0ard warri0r yang mend4kwa pemilik nama Syed Ali Mubarak Syed Mohd Ridzuan mengguna duit arw4h abangnya dalam urusan tanah tersebut.

Beng4ng dengan tuduh4n tidak berasas itu, pelakon filem Kolong menyifatkan d4kwaan itu terlampau bi4dab untuk dihiraukan.

Dalam pada itu, Ali juga meluahkan hasrat untuk mencari pemilik akaun terb4bit kerana telah melemparkan kata-kata fitn4h.

Ya Allah.. masih ada lagi manusia begini hidup di muka bumi ini.. Kalau masih hidup, cepat-cepat la bert4ubat. Takut esok-esok pergi ke negeri abadi masih tak dapat maaf dari saya.

Terlalu biad4b sangat sampai kata saya makan duit arw4h abang saya Abam. Macam mana la nak cari manusia ni..tersangat bi4dap.. Kategori bangs4t…!!

Terdahulu, arw4h Abam atau nama sebenarnya Syed Umar Mokhtar Syed Mohd Redzuan meningg4l dunia pada 9 Februari 2020 di kediamannya di Gombak akibat dem4m panas.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: Oh Bulan

Previous article“Kalau Orang Kahwin Saya Jarang Pergi, Tapi Kalau Orang Men1nggal Saya Akan Sampai…” – Zul Ariffin
Next article“Macam Dar4h An4k D4ra!” – Vida Jalani Ujian Ovarian Reserve, Hantar Voice Note Tangisan Gembira Kepada Iqbal

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here