Home Petua Tips $ebak, AjaaI Si Jelita Anna, Nlat Nak Selamatkan Kucing Namun Dia Yang...

$ebak, AjaaI Si Jelita Anna, Nlat Nak Selamatkan Kucing Namun Dia Yang Terk0rban.

375
0

Kota Bahru : Seorang wanita mninggaI dunia bila motosikal yang ditunggang jenis Honda Spacy terlibat kemaIangan pada jam 10.15 malam tadi di Jambatan Pulau Melaka Kota Bahru ketika itu cuaca hujan.

Mngsa Nurfurhana Ramli,29, tahun mninggal dunia ditempat k.ejadian bila dia dirmpuh sebuah kereta jenis Nissan Xtrail dari arah berte.ntangan gagaI mengeIak mngsa yang ketika itu terjtuh dijalan.

Mengikut sumber mngsa mengeIak seek0r kucing yang melintas jalan menyebabkan motosikal yang ditunggangnya hiIang kawaIan lalu terjtuh dan dirempvh Nissan Xtrail tadi yang gagaI mengeIak kerana jarak yang dekat.

Ketika k.ejadian mngsa diperjalanan pulang kerumah dari tempat kerjanya di Aeon Mall Kota Bahru, apa yang paling memiIukan arwh baru menyambut ulangtahun perkahwinan yang ke 1 tahun march lalu.

Apa yang berlaku mengjutkan insan insan yang mengenali arwh yang lebih mesra dengan panggilan Anna Ramli, dia dijmput ilahi dihari jumaat yang mulia dlm perjalanan pulang dari berkerja, namun t.idak disangka ajaInya dijalan.

Moga suaminya yang bernama Azim tabah dengan apa yang berlaku yang maha esa lebih sayangkan arwh isteri dibulan mulia 11 ramadan dia prgi dijmput ilahi.

Pemandu Nissan Xtrail seorang lelaki yang berumur 34 tahun t.idak mengalami kecede.raan cuma SUV miliknya hanya r0sak dihadapan lmpak rmpuhan.

Punca sebenar k.ejadian kini disi.asat oleh pihak berwajib, semoga suami dan keluarga arwah tabah yang maha esa lebih sayangkannya disebabkan mengeIak dengan niat untuk menyelamatkan seek0r kucing dari terIanggar dia menjadi k0rban. Al fatihah.

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!
Jom Like Page Kami Juga Di Facebook
Sumber : https://dbongkar.com/

Previous article“Amar Memberi Keizinan Dan Tiada MasaIah, Asalkan…” -Amyra Ded4h Pasal Bersentuhan Dengan Pelakon Lelaki
Next articleNetizen Puji PU Riz Makin Kacak Lepas Kahwin

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here