Home Petua Tips Ekora Men4ngis Ken4ng Nasib Anak, Sedia Ambil Kembali Lepas Dibu4ng Menantunya

Ekora Men4ngis Ken4ng Nasib Anak, Sedia Ambil Kembali Lepas Dibu4ng Menantunya

99
0

Usahawan kosmetik terkenal yang berasal dari Kelantan iaitu Ekora mula meraih perhatian ramai mengenai cerita anak perempuannya yang dikatakan tidak dibela suami sendiri.

Enggan menyimpan luka lama, seorang usahawan kosmetik yang juga merupakan seorang ibu, sedia mengambil semula anak perempuannya selepas dikhabarkan telah dibu4ng oleh suaminya.

Jika sebelum ini, kisah anak beranak itu pernah tul4r kerana tindakan keterlaluan ibunya mengasari anaknya hanya disebabkan pesanan ‘Whatsapp’, kini wanita terbabit sedia mengambil semula hak penjagaan dari menantunya itu.

Video:

Menerusi perkongsian di Tiktok, difahamkan rumah tangga remaja berusia 17 tahun itu mulai bermasalah sehingga dia nekad keluar dari rumah suaminya.

Dalam hantaran lain, kelihatan ibu remaja berkenaan menangis mengenangkan nasib anaknya yang mesra disapa ‘Uji’ seperti tidak dibela oleh suami sehingga sosok puterinya itu mulai susut.

Video:

Mengikuti perkembangan semasanya, kini hubungan anak beranak itu sepertinya sudah kembali pulih, malah anaknya itu juga ada muncul di ‘live’ si ibu dengan reaksi wajah yang gembira apabila dia dilihat sedang mendakap erat wanita berkenaan.

Sumber: TikTok Ekora

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.viralkamipress.dnqj.my/

Previous article[VIDEO] Wanita panggil bomba gara-gara tangan ters4ngkut ‘handbrake’
Next article“Isteri Ada Empat Orang Anak, Saya Pula Miliki Lima Cahaya Mata,” – Lebih Sebulan Berkahwin, Zul 2 By 2 Idam Zuriat Kembar

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here