Home Petua Tips Elisya Sandha Umum H4mil, Reaksi Shiela Rusly Pula Buat Ramai Terh4ru

Elisya Sandha Umum H4mil, Reaksi Shiela Rusly Pula Buat Ramai Terh4ru

70
0

Sebelum ini, pelakon Elisya Sandha perhatian ramai selepas berkongsi video dengan kapsyen ‘mengidam’ makanan. Dalam video itu, pemilik nama Nur Elisya Mohd. Faisal dilihat memegang perutnya yang makin membesar.

Ruangan hantaran tersebut mula dipenuhi dengan komen ‘baby bump’ biarpun empunya badan belum membuat sebarang pengesahan.

Kini segala persoalan tersebut telah terjawab apabila Elisya Sandha membuat pengumuman bahawa dirinya kini sedang hamil. Berita gembira ini dikongsikan menerusi laman instagram rasmi miliknya.

“Bismillahirahmanhirahim. Aku bersyukur atas rezeki yang Kau kurniakan kepada aku. This video means a lot to me, wonderful moments that i cannot get elsewhere.

“To whoever yang scroll and tengah baca my caption ni, can you please spare some time and doakan anak sulung saya ni. Saya juga mendoakan semua wanita dapat experience benda yang sama , Alhamdulillah salam jumaat,” kata Elisya di ruangan kapsyen.

Video


Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 38.3k tanda suka dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata mengucapkan tahniah kepada Elisya Sandha dan suami.

Komen netizen:

Sumber:instagram elisyasandhaofficial

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : https://www.dnq.pw/

Previous article“Sampai Ada Yang Balik 1 Pagi,” – Kenang Usaha Staff Sepanjang Puasa, Peminat Teruja Tengok Wawa & Aeril Agih Duit Raya ‘Berkepok’!
Next article[Terkini] Poh0n Doa Semua, Ini Keadaan Terkini Anak Puteri Sarah di Tanah Suci!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here