Home Viral Enggan Bermusuh, Bella Astillah Maafkan Ruhainies “Mungkin Penceraian Ni Hadiah Ulang Tahun...

Enggan Bermusuh, Bella Astillah Maafkan Ruhainies “Mungkin Penceraian Ni Hadiah Ulang Tahun Saya..”

140
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Bella Astillah yang menjelaskan bahawa beliau sedia memaafkan Ruhainies yang didakwa ditangkapa khalwat bersama suaminya iaitu Aliff Aziz. Bella menyatakan lagi bahwa beliau tidak ingin bermusuh atau menyimpan dendam namun beliau tidak akan pernah melupakan perkara tersebut.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Bella menjelaskan pada saat ini Ruhainies masih belum menghubungi beliau dan sempena Ramadhan ini, beliau sedia memaafkan sahabat baiknya itu. Beliau turut menasihati semua agar menjadikan perkara ini satu pengajaran kepada semua. Dalam pada itu Bella turut menyatakan bahwa beliau masih tidak ingin berjumpa dengan Ruhainies lagi.

Hal ini boleh ditonton di :

Berikutan itu, pelbagai komen yang diberikan kepada Ruhainies. Beliau turut meluahkan rasa terkilan apabila rakan baiknya itu sanggup berbuat demikian terhadapnya. Susulan dari kes tersebut, Datuk A.Aida bertindak untuk menggugurkan nama Ruhainies dan menggantikan pelakon tersebut dengan Bella dalam drama terbitan produksinya..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous articleRuhainies Titip Pesanan Agama Di IG Raih Perhatian Netizen
Next article“Allah Suruh Pakai Tudung Tak Buat, Kalau Sebab Duit..”- Che Ta Titip Pesanan Panas Untuk Selebriti Freehair

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here