Home Petua Tips “Excited Tengok Depa Dua,” – Neelofa Muncul Jadi ‘Hos’ MeleTOP Dengan Nabil...

“Excited Tengok Depa Dua,” – Neelofa Muncul Jadi ‘Hos’ MeleTOP Dengan Nabil Ahmad, Ramai Terubat Rindu!

65
0

“Lapan tahun kita beraya bersama.” Itu kata Nabil Ahmad sejurus ditanya Neelofa mengenai selama mana mereka menyambut lebaran bersama di set MeleTOP sebelum ini.

Neelofa yang diundang bersama suaminya, Haris Ismail atau PU Riz di program berkenaan pada Selasa membuat kejutan dengan beriringan bersama Nabil Ahmad memulakan segmen pengenalan.

“Hari ini rasa seronok sangat, rasa macam inilah raya yang saya nanti-nantikan. Dapat bersama-sama dengan Lofa, atas stage MeleTOP. MasyaAllah,” kata Nabil.

Mereka antara lain turut berkongsi situasi masing-masing mengenai kisah ‘raja mengejut’ sebelum memperkenalkan rakan hos, Elly Mazlein.

Meninjau ke ruangan komen menerusi potongan video berkenaan di YouTube MeleTOP, rata-rata penonton memberikan reaksi positif.

Malah tidak kurang yang merindui gandingan serasi keduanya pada program hiburan mingguan tersebut.

Terdahulu, Neelofa yang kini sudah memiliki seorang cahaya mata membuat pengumuman berundur dari MeleTOP pada Disember 2019 selepas tujuh tahun mengendalikan program bual bicara infotainment terbitan Astro itu bersama Nabil Ahmad.

Komen netizen:

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber: MH

Previous articleSempena hari jadi yang ke-18, Datuk AC Mizal dan isteri hadiahkan anak teruna kereta mewah
Next articleMeriah konvoi 3 kereta, habis beraya ‘anak bertuah’ tinggalkan ibu di rumah tetamu! Puncanya mak diam-diam ada ‘projek’ di dapur

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here