Home Petua Tips Faezah Elai beng4ng selebriti jadi m4ngsa lepas ger4m netizen setiap kali isu...

Faezah Elai beng4ng selebriti jadi m4ngsa lepas ger4m netizen setiap kali isu SOP – “Yang balik kampung berduyun-duyun tu hang! Yang bod0h tiba-tiba artis”

54
0

PELAKON Faezah Elai mengakui dia berasa marah apabila segelintir netizen asyik mengaitkan kes pelanggaran prosedur operasi standard (SOP) dengan golongan selebriti.

Malah Faezah atau nama sebenarnya Noor Faezah Md Elai, turut persoalkan tindakan netizen yang menyalahkan selebriti terhadap kenaikkan kes Cov1d-19 sedangkan ia berpunca daripada sikap tidak bertanggungjawab segelintir rakyat.

“Sakit pula hati bila tak ikut SOP, artis yang kena m4ki… kerana seorang dua artis habis semua kata ‘ikut SOP! Jangan jadi macam selebriti!’. Sekarang ini yang jalan jem hari itu balik kampung, artis ke?

Minta surat kebenaran polis dengan alasan men1pu, salah artis juga ke?

FAEZAH ELAI

PELAKON

“Yang terlepas balik berduyun-duyun sampai kes Cov1d naik kat pantai timur, artis salah juga ke? Minta surat kebenaran polis dengan alasan menipu, salah artis juga ke?

“Rasa-rasanya yang kena Cov1d ada sampai meninggal sebab manusia bang4ng yang balik kampung habis j4ngkit kat satu kampung, artis juga yang kena bod0h,” kata Faezah.

Pelakon drama siri Cinta Fatamorgana ini berkongsi luahan dan pendapatnya mengenai situasi yang terjadi di masa kini di laman Facebook miliknya.

Isu selebriti melanggar SOP kini menjadi perbualan h4ngat netizen selepas pengacara dan usahawan terkenal Neelofa berdepan dengan beberapa tudvhan antaranya tidak memakai pelitup muka di sebalik purdah.

Status yang dimuat naik Faezah di Facebook miliknya.

Selain Neelofa, selebriti Norman Hakim dan Abby Abadi turut disi4sat polis selepas didakwa melanggar SOP Aidilfitri apabila foto mereka dipercayai melakukan aktiviti ziarah raya pada 1 Syawal lalu menjadi tular.

Dalam pada itu, isteri kepada pengarah drama, Heykal Hanifah ini menganggap ramai rakyat Malaysia lebih gemar mencari kesalahan orang lain demi menutup kesilapan sendiri.

“Memang orang Malaysia ini jenis manusia yang suka cari salah orang lain untuk tutup salah sendiri ke macam mana? Yang terlepas balik kampung itu hang!

“Yang kena Cov1d itu hang! Yang bodoh tiba-tiba artis… my foot!”

 

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : mStar

Previous articleLama Kahwin Dgn Warga Asing, Wanita Melayu Ini Kongsi Pengalaman Yg Tak Dijangka Terhadapnya
Next article“W0w Apa Y4ng Men0nj0l Tu?”Shah Iskandar Seng4ja N4k Test Market!

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here