Home Petua Tips “Free ja dia suruh aku..” – Gelagat Jebat Jayden suruh Sharnaaz...

“Free ja dia suruh aku..” – [VIDEO] Gelagat Jebat Jayden suruh Sharnaaz Ahmad diam buat ramai terhibur

58
0

Gelagat comel anak lelaki kepada pelakon Sharnaaz Ahmad dan Noor Nabila iaitu Jebat Jayden sentiasa mencuit hati netizen tatkala mereka melihatnya.

Sebelum ini, dia banyak muncul dalam video di YouTube Channel keluarga mommynya, tapi kali ini keletahnya dirakam pula oleh babanya!

Si kecil Jebat Jayden Ahmad ini sekali lagi telah berjaya mencvri hati para netizen dengan gelagatnya menerusi video perkongsian di laman instagram rasmi milik babanya.

Baru-baru ini, Sharnaaz Ahmad telah memuat naik satu video yang memaparkan Jebat sedang berbual dengannya, sambil makan pizza.

“Free ja dia suruh aku diam.. nasib hang sorang ja.. nindiaa king of publika.. sapa masuk publika, tolong mai mintak izin abg long kawasan publika..,” kata Sharnaaz di ruangan kapsyen.

Video:


Perkongsian tersebut menarik perhatian netizen, kerana walaupun baru berusia beberapa tahun, Jebat dilihat sudah bijak berkata-kata menerangkan situasi dan bercerita tentang sesuatu perkara kepada babanya.

Ketika artikel ini ditulis, perkongsian tersebut telah mendapat 255ktontonan, 42.4k likes dan pelbagai komen dari netizen yang rata-rata terhibur dengan gelagat dan celoteh Jebat Jayden.

Komen netizen:

Sumber : ig sharnaazahmad

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.keramatviral.com/

Previous article“Sebenarnya…” -Finally! Remy Ishak Buka Cerita, Betul Ke Wife Mengandung? Anak Sampai 4?
Next articleWalau Dah ‘Pergi’, Kekasih Tangmo Masih Upload Gambar Tiap Hari, Video Call Terakhir Dengan Tangmo Buat Ramai Seb4k.

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here