Home Viral Fries Hangit Pon Kena Puji “Paling Sedap Di Dunia..”, Gelagat Janna Nick...

Fries Hangit Pon Kena Puji “Paling Sedap Di Dunia..”, Gelagat Janna Nick Dan Suami Curi Perhatian Ramai

66
0

Tular di media sosial yang memaparkan satu perkongsian dari Janna Nick yang memuatnaik satu klip masak masakan kesukaan suami beliau di Tiktok. Klip tersebut meraih lebih satu juta tontonan apabila sikap suami Janna Nick yang sentiasa menjaga hati Janna Nick walaupun perlu makan fries yang hangit.

Menurut daripada perkongsian yang diterima, Janna Nick masak masakan kegemaran suaminya dan meminta untuk suaminya melakukan “voice over” pada klip tersebut. Berikutan itu klip tersebut mencuri perhatian ramai apabila sumai beliau terkejut melihat fries yang hangit itu..

Hal ini boleh ditonton di :

@jannanickofficial korang masak pe rini? oven,microwave & stove from @FOTILE Malaysia ♬ original sound – jannanick95


Berikutan itu, suami Janna Nick sempat memberikan pujian dengan menyatakan masakan isterinya itu merupakan makanan paling sedap di dunia. Apa apa pun semoga hubungan mereka semakin akrab dan dilimpah dengan rezeki yang melimpah ruah serta dapat gapai impian yang diinginkan..

Perhatian : Pihak kami tidak bertanggungjawab keatas komen komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir dahulu sebelum menulis komen anda disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jangan lupa komen yang baik baik

Sumber dari tiktok dan Instagram

Previous article“Aku Ingat Pakcik Mana Tadi, Sekali Tengok Nama Fattah Amin..”- Netizen
Next article“Dia Wali Tapi Dia Lepas Tangan..”- Abby Abadi Luah Rasa Menyesal Berbaik Dengan Norman Hakim

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here