Home Petua Tips Gelagat Jebat Jayden Raih Perhatian, “Soft Spoken Sangat. Good Boy Anak Soleh”

Gelagat Jebat Jayden Raih Perhatian, “Soft Spoken Sangat. Good Boy Anak Soleh”

62
0

Anak kepada pelakon Sharnaaz Ahmad bernama Jebat Jayden ini sememangnya sering mencuri perhatian warganet dengan gelagat comelnya. Anak kecil ini sememangnya bijak dan kadang-kadang video keletahnya yang dikongsikan di sosial media membuatkan ramai terhibur menyaksikannya.

Malah baru-baru ini satu perkongsian rakaman Jebat Jayden sedang berbual sambil makan kentang telah mencuri perhatian warganet. Rakaman celoteh Jebat Jayden itu telah dimuat naik menerusi akaun TikTok dengan nama noorkartini66.

Dalam rakaman tersebut kedengaran Jebat Jayden memberitahu ibunya tidur kerana keletihan. Baru berusia berapa tahun tapi sudah bijak berkata-kata menerangkan situasi!

Video

Alahai comel dan bijak sungguh anak selebriti seorang ini! Moga membesar menjadi anak soleh dan sentiasa menjaga keluarganya.

Apa-apa pun perkongsian rakaman celoteh Jebat Jayden tersebut telah meraih lebih 100 ribu tontonan dan 10 ribu likes. Rata-rata warganet memuji dan terhibur dengan keletah si cilik ini. Berikut antara reaksi warganet yang ditinggalkan di ruangan komen:

“Soft spoken sangat. Good boy anak soleh”

Celoteh Jebat Jayden 4

“Aww Jebat pandai dia..Dia tau mummy dia penat kerja..Lembut je dia jawab”

Celoteh Jebat Jayden 3

“Cara dia menoleh tu..Cute bebena”

Celoteh Jebat Jayden 2

“Cakap pandai macam pak dia”

Celoteh Jebat Jayden 1

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :https://www.malaysiatime.me/

Previous article“Tak kisah kalau dia hanya dijemput dgn motosikal..” -Anak Baru Seminggu, Atta Halilintar Sudah Bercakap Jodoh Anak
Next articleRambang mata! Meriah kenduri kahwin, 30 balang air aneka perisa tersusun buat tetamu… sebut nak air apa, peniaga buat sampai jadi

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here