Home Petua Tips Gugvp Akad Nikah Duduk Hadap Isteri, Pengantin Cover Malu U-Turn Arah Tok...

Gugvp Akad Nikah Duduk Hadap Isteri, Pengantin Cover Malu U-Turn Arah Tok Kadi

70
0

Tidak dapat dinafikan yang setiap insan ada detik yang paling mendebarkan dalam hidup mereka, samada berkhatan atau saat hendak duduk bersila untuk melafazkan akad nikah. Semua itu akan membuatkan kita gugvp.

Selain gugup, ramai yang takut kerana lafaz akad nikah itu haruslah sempurna pada kali pertama supaya ianya menjadi detik yang sempurna pada lafaz kali pertama. Tetapi jarang pula yang tersalah hendak bertentangan mata dengan pihak pengantin perempuan daripada Tok Kadi.

Situasi itulah yang berlaku kepada pasangan pengantin yang baru berkahwin ini yang telah memuatnaik video saat suaminya itu tersalah hendak duduk bertentangan dengannya sambil membelakangi tok kadi tetapi sempat membuat “U-turn” sebelum sempat duduk di bantal depan tok kadi.

Walaubagaimana pun ianya sempat dilencongkan kembali ke arah tom kadi sebelum sempat pengantin lelaki betul-betul duduk. Video yang berdurasi 17 saat itu mendapat beratus ribu tontonan dan beratus komen daripada netizen.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai netizen yang terhibur dengan telatah spontan yang sempat diselamatkan itu oleh pengantin lelaki. Mungkin juga terlalu gemuruh sehingga “tertukar” tok kadi.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok anieys97

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber : http://www.sinarviral.com/

Previous articleBudak Salah Mak, Siap Berdukung Buat Ramai Terhibur, “Anak Salah Takpe Jangan Ayah…”
Next articleTok Ti Dalam Sepahtu Reunion Tak Tahan Ketawa Berlakon Dengan Jep, “Penat Gelak”

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here