Home Petua Tips ‘Mmg Aku Tak Maafkan Dah Dua Kali Hang Buat T4hi.Wat MaIu Arwh...

‘Mmg Aku Tak Maafkan Dah Dua Kali Hang Buat T4hi.Wat MaIu Arwh Bapak Hang Sj’ – Anak Nora

61
0

Anak sulung penyanyi Datuk Nora iaitu Mohd Syakir akhirnya bersuara setelah ibunya mendapat liputan meluas kerana dikatakan telah bertemu jodoh dengan Tan Sri Anuar Musa.

Justeru itu Ank suIung kepada penyanyi Datuk Nora Ariffin iaitu Mohd Syakir Iman Johan meluahkan rasa mrah apabila ibunya sekali lagi dif1tnah sudah berkhwin di ThaiIand dengan Menteri Wilayah Persekutuan Tan Sri Anuar Musa.

Menurut Syakir, 28, dia dan keluarga tidak akan memaafkan individu yang telah menyebarkan khabar angin yang tidak bnar berkenaan ibunya.

Syakir bersama ibunya Nora

” Siapa dengar (percaya) memang kena b#doh macam tu je.

” Teruskan sebar f1tnah sebab famili aku memang tak maafkan dah dua kali hang buat t4hi. Buat malu arwh bapa hang saja,” ujarnya.

Luahannya itu menerima komen salah seorang mengikut yang meminta dia untuk mengambil tndakan undng-undng terhadap individu yang menggunakan akaun Zack_Rockstar itu.

Bagaimanapun, Syakir berkata, dia terpaksa sabar dahulu berikutan ia (sman) tidak sesuai untuk dilakukan ketika negara berdepan msaIah COVlD-19.

” Niat memang nak s4man tapi time pndemik ni, kami tak dapat nak sman senang-senang sebab semua ni pakai duit. Jadi terpaksa sabar dulu dengan f1tnah yang dilemparkan.

” Fitn4h tetap fitn4h, moga dia diberi baIasan dan pengajaran yang setimpal oleh Allah, Insya-Allah” ujarnya.

Terdahulu, Nora sekali lagi dikhabarkan sudah bernkah dengan Anuar Musa selepas sijil nkah yang didkwa milik mereka tersebar di laman sosial.

Penyanyi Di Persimpangan Delima ini kemudian mendedahkan sudah menerima Iamaran seorang lelaki dan akan berkongsi mengenai berita gembira itu dalam masa terdekat.

Bagaimanapun, Nora, 48, berkata, lelaki yang meIamarnya itu bukanlah menteri berkenaan, sebaliknya seorang personaliti yang bukan dalam kalangan orang terkenal.

Balu Allahyarham Johan Nawawi itu juga memberitahu akan mengumumkan hari bahagia itu dalam masa terdekat.

” Saya fikir sudah sampai masanya untuk saya mengumumkan bahawa saya ada menerima Iamaran daripada seseorang.

” Insya-Allah jika segala perancangan berjalan lancar, saya akan berkongsi mengenai hari bahagia saya dengan anda semua tidak lama lagi,” katanya seperti dipetik AstroAWANI.

Kenyataan Nora itu sekaligus menepis dkwaan kononnya beliau dan Annuar yang juga Ahli Parlimen Ketereh itu sudah bernkah di selatan Thailand.

” Demi Allah, saya dan Tan Sri (Annuar) tidak bernkah… saya sendiri tidak faham bagaimana ada pihak yang boleh buat tuduhan sedemikian.

” Sudah banyak kali saya nafi, Tan Sri juga sudah menafikannya, namun, masih ada yang nampaknya tidak percaya.

” Disebabkan itu, saya fikir sudah sampai masanya saya umumkan bahawa saya ada menerima Iamaran pernkahan dan sedang merancang ke arah majlis itu,” jelasnya.

Sementara itu, Nora berkata, kesediaannya untuk bernkah dibuat selepas berfikir sedalam-dalamnya selain direstui oleh anak-anak.

Nora berkahwin dengan Johan pada 1992 dan dikurniakan empat orang anak iaitu dua lelaki dan dua perempuan.

Johan meninggI dnia pada 24 Mac 2017 pada usia 52 tahun akibat srangan jntung, sementara anak kedua pasangan itu, Muhammad Syakir Aliff pula menghmbuskan nfas terakhir pada usia 20 tahun pada 13 Disember 2019.

Sumber : mstar

Previous article“Selebriti ‘Tinggal’ Berpvak,” Tak Perlu Disuruh Netizen Syatilla Melvin Sendiri Jal4ni Sw4b Test Di Rumah
Next articleSambut Hari Lahir Ke-16, DSV Rasa Gagal Didik Cik B Jadi Usahawan

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here