Home Petua Tips “Harta Bagi Sapo?” – Bahagia Ada 3 Anak T1ri, Wanita Sab4r Diso4l...

“Harta Bagi Sapo?” – Bahagia Ada 3 Anak T1ri, Wanita Sab4r Diso4l Status Zuri4t

86
0

Kehadiran cahaya mata merupakan harta yang paling bernilai buat pasangan yang bergelar suami isteri. Anak adalah pelengkap rumah tangga yang bahagia, kehadiran cahaya mata membuatkan ibu bapa lebih bertanggungjawab dengan kehidupan mereka.

Tetapi ramai juga yang masih berg3lut dengan situasi iaitu masih lagi tidak dikurniakan cahaya mata dan sekaligus memberi impak yang neg4tif kepada rumah tangga mereka iaitu orang sekeliling akan bertanya dan membandingkan kehidupan kita dengan orang yang sudah mempunyai cahaya mata.

Situasi sebegitu la yang dihadapi oleh Erica Baiduri atau Madammu iaitu seorang usahawan wanita yang berjaya dalam industri kecantikan malaysia. Beliau sering ditanya dan “dis1ndir” kerana tidak mempunyai zuri4t sendiri tetapi beliau mempunyai tiga orang anak tiri yang beliau sangat sayang dan menyayangi dirinya seperti seorang ibu k4ndung.

Menurut Madammu dalam perkongsian yang dimuatnaik oleh @hazratiadezra yang menceritakan tentang bagaimana dirinya yang sering ditanya tentang kehadiran anak apabila balik kampung dan bagaimana orang membandingkan anak sendiri dan anak sendiri dalam pembahagian hartanya.

Video:

Tidak melenting apabila mendengar soalan begitu tetapi menurut madammu, beliau menjelaskan dengan baik apabila ditanya tentang perkara yang melibatkan cahaya mata ini adalah anugerah Allah S.W.T.

Menjengah ke ruangan komen pula ramai yang simpati dengan nasib yang menimp4 madammu dan mendoakan semoga madammu dikurniakan cahaya mata satu hari nanti. Inshaa Allah.

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok hazratiadezra

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous articleObs3s nak gigi cantik, g4dis ini berhabis RM7,000 pakai braces… Tapi tak puas masih nampak jong4ng
Next article“Ya Allah Semangat Nak Selfie Dengan Bini Aku” – Hafiz Suip Happy Bila Isteri Berhijab, Ramai Doakan Semoga Istiqomah

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here