Home Petua Tips Hayati Ibu Nyanyi Lagu Sed1h Sudirman, Anak Usia 6 Bulan Terus Cebik...

Hayati Ibu Nyanyi Lagu Sed1h Sudirman, Anak Usia 6 Bulan Terus Cebik Men4ngis

75
0

Pernah menjadi satu fenomena dalam industri hiburan tanah air, Allahy4rham Sudirman merupakan penyanyi lagenda yang diibaratkan seperti sebutir berlian. Bakat nyanyian beliau yang unik membuatkan ramai yang menangisi pemergian beliau walaupun setelah 2 dekad meninggalkan kita.

Lagu-lagu yang merdu sehingga kini menjadi bualan dan dinyanyikan oleh penyanyi lain. Walaupun begitu, gaya dan lenggok Allahy4rham Sudirman masih menjadi pujaan dan sehingga kini masih tiada pengganti.

Salah satu lagu beliau yang masih menjadi kegemaran ialah bertajuk “Ayah dan Ibu”, bukan sahaja orang dewasa yang sedih mendengar lagu itu bahkan bayi yang baru berusia beberapa bulan juga sama sedihnya apabila mendengar lagu itu.

Sebuah video telah dimuatnaik di aplikasi Tik Tok iaitu memaparkan seorang bayi yang sedih dan terus menangis apabila ibunya menyanyikan lagu “Ayah dan Ibu” itu, bila lagu dinyanyikan oleh ibunya, terus reaksi sedih itu diberikan oleh bayi comel itu. Sedih mendengar lagu Sudirman itu.

Video:

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai yang memuji kecomelan bayi itu yang lagi comel apabila terus menangis mendengar lagu itu. Selain itu ada juga yang komen bahawa bayi itu mungkin sedih kerana mendengar nyanyian ibunya yang teramat “merdu” itu

Komen Netizen:

Sumber : Tiktok nvmmvl1k

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Cepat Berita

Sumber :http://www.sinarviral.com/

Previous article“Deme Ada Dohh Anok Jate…” -Penonton Seb4k, Babak Episod Terakhir Pok Ya Cong Codei: Memburu Siti
Next article“Bilal Nak Pandai Meniarap Dah…” – Neelofa

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here